Translate

16 ianuarie 2012

Eva Luna ne da carti!!! :)

Pentru amatorii de citit!
Va puteti inscrie AICI- WIN A BOOK

"Buna fetelor!

Daca zilele trecute v-am dat vesti despre una din cartile iubite de voi, azi va voi da sansa sa
castigati una la alegerea voastra.
Cei de la Libraria Online Libris va lasa sa alegeti o carte/carti in valoare de 40 lei.



Regulile sunt foarte simple:

1. Sa ma "urmariti" prin GFC.
2. Sa imi lasati in comment ce carte ati citit in copilaria/adolescenta voastra care v-a marcat sau care v-a placut in mod deosebit, si de ce. Consider ca fiecare a citit o carte pana acum in care v-a placut actiunea, un personaj, sau pur si simplu v-a placut cartea pe de-a intregul.
3. Sa imi lasati adresa de mail sa pot da de voi dupa.
4. Sa imi lasati link-ul cu cartile/cartea care o doriti de pe site-ul celor de la Libris.



Ce puteti face optional:
- tocmai am facut pagina de Facebook a blogului, puteti da un Like doar daca doriti sa fiti la curent cu ceea ce postez pe blog; gasiti casetuta de FB in sidebar;
- daca dati share acestui post pe: Facebook, Twitter, blogul vostru etc ,mai aveti inca o sansa/doua/trei de castig.
NU este nevoie de comment-uri duble, doar lasati-mi in comment ca ati facut asta.
Ca sa va usurez putin situatia, dati un copy/paste, e mai usor:

GFC:
Cartea citita in copilarie:
e-mail:
Cartea dorita de pe Libris:
FB/Twitter/blog:



Ce va rog eu frumos oameni buni: fiti atenti/atente la pret, valoarea este de 40 lei.
Daca va alegeti 2 carti in loc de una, calculati si voi sa va incadrati in suma.
Eu nu voi mai verifica fiecare comment in parte sa va atentionez pe fiecare, asa ca aveti grija.
Voi sunteti cei care castigati cartea si nu mi-ar placea sa dau peste cineva care nu a respectat vreo regula. Nu uitati de adresa de mail.


Durata acestui concurs este: 16-25 ianuarie 2012.
Joi, pe 26 ianuarie seara, voi anunta castigatoarea/castigatorul, care va fi ales prin random.org."

MULT SUCCES!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)