Translate

11 februarie 2012

AVON HAUL C3! :)

Azi mi-a venit comanda din campania 3!Mi-era putin frica,deoarece sunt destule drumuri inchise,dar baietii de la Fan Curier au fost prompti! Asa ca m-am hotarat sa va arat ce mi-am mai luat. Geanta Tallulah,care e absolut superba!!! Doar ca nu am stat sa o intind cum trebuie si e putin sifonata... :)))
Ruj Colordisiac Flirty Fucsia.
Parfumul nou aparut Infinite Moment...am si colierul,poza mai jos...
Doua oje absolut superbe: Mercury's Metal si Sequined Turquoise.
Noile antiperspirante On Duty si demachiantul cu ghimbir.
Pensula pentru blush si batonul corector Clearskin(e singurul care imi usuca cosurile ocazionale).
Setul Beautiful Barcelona.
Colierul primit cu parfumul Infinite Moment si cerceii din aceeasi colectie primiti pentru implimitea programului motivational al parfumului.
Si am primit cadou o insigna cu ocazia implinirii a 15 ani de cand Avon este in Romania,plus un snur de martisor. :)
Va plac produsele?

6 comentarii:

  1. Si eu vreau sa imi iau multe din mini brosura :X
    Si deodorantele.
    Sa faci un review la oja Sequined Turquoise

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vroiam sa imi iau geanta, de mult vreau una in genul, cu harta, dar nu eram sigura de marime. Mi-am mai luat una de la ei si era extraordinar de mare, gen traista de piata. Asta vad ca e okay. Pensula de blush e super, o am si eu :) Sa le folosesti cu drag pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu mi-am comandat geanta:x, un rujulet si deodorantul;)),parfumul il am si e ff frumos, mie mi se pare ca aduce cu Slip Into :)... astept sa`mi vina cat mai repede, dar cu drumurile astea:|..cine stie:-??

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)