Translate

24 martie 2012

AVON HAUL C5

Azi mi-a venit comanda din C5,si desigur,mi-am luat si eu cate ceva(noroc ca sunt reprezentant si am reducere :)) ).
Cercei Tamara-15,99 lei in oferta pentru reprezentanti

Gel de curatare Solutions Beautiful Hidration-14,99 lei(din minibrosura)
Lotiune tonica Solutions Youth Minerals-5,99 lei (pentru ca am comandat gelul de curatare,tot din minibrosura)
Deodorant antiperspirant cu bila On Duty Tropical- 6,99 lei

Sampon Advance Techniques pentru volum,400 ml-12,99 lei
Balsam pentru volum Advance Techniques-8,99 lei

Crema Anew Genics,am primit-o cu 1 ban pentru ca am avut comanda de creme Anew Ultimate 7S in valoare de 150 lei

Vopsea de par Advance Techniques,nuanta 12.01,blond ultra deschis cenusiu-a fost oferta si am luat 2 cu 32 lei
Deodorant Perfect Strenght pentru sot-8,99 lei

Ser pentru varfuri deteriorate Advance Techniques-14,99 lei(cum il prind mai ieftin imi fac stoc :)) )

Tratament pentru pete Clearskin Professional-10 lei,din oferta demo

Doua creioane de la Color Trend,unul alb si unul negru-8,99 lei fiecare

Apa de toaleta Hawaian Shores-17,99 lei

Mi-am mai luat o baza Revitacool-11,99 lei(in campania viitoare e cu vreo 5 lei mai scumpa)

Sapun lichid Senses Lagoon-8,99 lei

Si portfardul acesta l-am primit pentru indeplinirea unor conditii ca reprezentant


Voi ce v-ati mai luat de la Avon? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)