Translate

04 martie 2012

NOTD: AQUA FANTASY

Da,da...stiu ca ziua de facut unghii era maine,dar nu am rezistat tentatiei de a incerca noua culoare,asa ca le-am colorat de aseara! :))
Initial am crezut,uitandu-ma la sticluta,ca e mint...dar m-am inselat...de fapt e turcoaz! Din poze se vede mai albastru,dar nu e chiar asa...telefonul meu nu surprinde nuantele care trebuie! :))
Am folosit si Revitacool,ca baza si ca top coat.



De fapt,culoarea duce mai mult spre...

...dar si cu nuanta aceea subtila de albastru.
Am observat-o mai bine,si se pare ca afara se vede turcoazul mai albastriu,iar in casa se vede mai spre verde. E ca si cum as avea doua nuante diferite! :))
Asa se vede in casa:


Ce ziceti,va place? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)