Translate

25 mai 2012

7 INTREBARI,CE CREDETI CA AM RASPUNS?


Am primit acest TAG de la Macnetize si Dee,carora le multumesc foarte mult! :*




1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)

:Mandrie si prejudecata",cu siguranta!E una din cele mai bune carti pe care le-am citit...desigur,as vrea sa o inlocuiesc pe Elizabeth Bennet...:)))
Film...hmmm...cred ca "Nord si sud"...Richard Armitage e adorabil intr-un rol de dur dar sensibil in acelasi timp! ;)
De melodie nu stiu ce sa zic...imi plac multe,multe! :))

2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

Cand am fost mica eram mare fan Laura-Laurentiu...de ce? Ca imi placea 3-Sud-Est,desigur! Si trebuie sa recunoasteti,Laurentiu era cel mai frumusel! :))
Acum sunt multumita de numele meu,dar tot ma recomand mai mult Gina decat Ionela! :))
Deja am facut alegerea pentru sexul opus,cand am ales numele copilului meu...Matei! :)


3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru un an şi de ce?

Business or pleasure? :)))
Nu stiu,nu am calatorit in nici o alta tara pana acum...poate America,poate Anglia...si as incerca sa vizitez cat mai multe locatii.


4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti?

Am avut multe vise ciudatele,chestia e ca eu fac filme noaptea in capusorul meu...si sunt constienta de asta... :))
Cred ca unul mai ciudat a fost cand visam ca mergeam pe strada,dar nu mergeam clasic...ci era ceva de genul moon-walk...de semilevitatie! :)))

5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.

As fi pestisorul de aur,si as indeplini tuturor celor care tin la mine,si la care tin,cate trei dorinte...si pe ale mele le-as indeplini pe toate! :))
Oau...va dati seama ce zi ocupata as avea? ;)


6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o?

Shakira!Doamne...as vrea sa ma pot misca la fel ca ea! :))

7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?

As imbraca cele mai scumpe rochii,cei mai super pantofi i-as incalta,as manca prajituri cu diamante,etc,etc...si apoi m-as plictisi,ca nu as avea cu cine sa vorbesc macar! :)


Dau si eu mai departe:
Eva Luna
Miuri
Annie
Simonne
Magnetzica
Alecsa
Dya

...si oricine doreste,poate sa il preia! vreu sa vad ce raspundeti! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)