Translate

09 mai 2012

NOTD: LEMON SUGAR & TESTING,TESTING... :))

Hello,hello! :)
De vreo doua zile,de cand am aceasta culoare pe unghii,sunt din nou in testari! :)
Le am facute de luni(se vede data pe poza,daca o mariti),si vreau sa vad cate zile rezista pe unghiile mele. In brosura zice ca 12 zile de rezistanta,dar vom vedea! :))
Imi place cum acopera,doua straturi sunt foarte suficiente.
Culoarea e un galben lamaie,foarte dragut,si se vede frumos pe pielea mea proaspat bronzata! :)
Scuzati murdaria de pe margini,pentru ca eu cand imi fac unghiile ma manjesc foarte mult,nu pot face doar unghia... :))


Peste vreo doua zile,o sa mai adaug o poza sau doua,cu starea ojei,in aceasta postare...si tot asa pana cand o sa vad ca incepe sa sara,si atunci o sa dau verdictul! :)

Va place nuanta aceasta?


P.S. Azi o sa vina curierul cu o surpriza(adica nu e chiar surpriza,ca stiu ce imi aduce),si abia astept sa va arat!!! Pe curand! :*



UPDATE:
Am tinut aceasta culoare pe unghii pana ieri. Joi le-am solicitat foarte mult(nu ca asa am vrut,ci ca asa s-a nimerit :)) ):am spalat vreo doua ture de vase,am frecat un gratar,am jumulit doua rate... :)))
Dupa,aratau cam asa:


Poate ca as mai fi putut sa le tin vreo doua zile,dar avand atea oje de purtat... can you blame me?! :)))
Concluzia: ar putea tine 12 zile,daca nu faci mai nimic! :)
Si sincer,nu cred ca exista oja perfecta,fie ea de firma sau nu...
Voi ce ziceti? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)