Translate

17 iunie 2012

AVON HAUL C9

Hello,hello! :)
Bine v-am regasit la un alt haul,dar pe o alta campanie...de data asta C9.
De data asta am cateva chestii sa va arat,dr nu multe sunt cumparate,ci am cateva castigate! :)
Curioase? Hai sa vedeti! :))


Ceasul Aztek,pe care l-am luat cu 5 lei,la indeplinirea unor conditii...




Gentuta Lindsey,pe care am luat-o gratis,pentru ca am avut puncte stranse(cine nu stie,sa vada primele pagini din brosura 9)...




Apa de toaleta Center Action,pentru barbati,am primit-o gratis la indeplinirea programului motivational( comanzi trei ape de toaleta Center Action si primesti una gratuit)...




I-am luat sotului doua deodorante spray X-Series-10,99 lei fiecare...




Am primit de asemenea gratuit peria radiala pentru par si tratamentul cu Ulei de Argan(care se lanseaza in campania 11),la indeplinirea unui alt program motivational(la comandarea de produse Avon Color de minim 120 lei,care sa includa un ruj Plump Pout si o perla bronzanta)...



Perlele bronzante-29,99 lei...



Pila de sticla(ca sa am de rezerva)-7,49 lei
Baza pentru unghii Revitacool-11,99 lei
Trei balsamuri de buze dragutele-din oferta pentru reprezentanti-3,99 lei fiecare



Spray pentru picioare-9,99 lei
Sampon pentru protectia culorii Advance Techniques,400 ml-12,99 lei



Si doua creme de corp iluminatoare SSS-gratuit,de la puncte



Siiii...comenzile clientilor,la gramada... :))



V-ar tenta ceva din ce am luat eu?
Voi ce ati mai achizitionat de la Avon? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)