Translate

28 iunie 2012

BEAUTIFUL BLOGGER AWARD

Hello dragele mele! :)

In sfarsit completez si eu premiu pe care l-am primit de la Georgiana,aka "one of the Catwoman"... :))


Desigur ca exista si cateva reguli....here they are:


1.Mulţumeşte persoanei care te-a nominalizat cu link către ea

Done that,mai sus! :)


2.Spune de unde ţi-a venit ideea să îţi creezi un blog şi ce te determină să continui.

Blogul l-am creat dupa ce am cautat cateva informatii pe net despre unele produse Avon,si nu am gasit mare branza! Si pe langa asta,erau foarte blamate cam pe toate forumurile,doar pentru ca respectivele cumparasera un produs si nu li se potriveau...asa ca am decis sa imi scriu propriile pareri,desigur,fara sa le laud daca nu era cazul...si in plus,cred ca mai sunt destule persoane care nu prea gasesc informatii,asa ca de ce nu? :)
Ca sa dau un exemplu,multe persoane care au intrat pe blog au cautat informatii despre tratamentul pentru pete cu acid salicilic...si sper ca au fost multumite! :)


3.Descrie pe scurt o zi obişnuită din viaţa ta.

Inainte de vacanta,sau dupa? :))
Inainte in programa zilnica era si dusul copilului la gradi,acum avem liber pana la toamna...pai avand in vedere ca nu am job, toate activitatile mele se desfasoara in jurul casei...sau mai fac drumuri pe la clienti,pentru comenzi si altele... :)


4.Cea mai bună colaborare a ta cu un alt blogger.
Am primit multe sfaturi bune de la Eva,careia ii multumesc,si scumpica de Miuri a fost foarte saritoare si mi-a trimis antiperspirantul Mitchum,chiar daca nu avea nici o obligatie sa faca asta! :**


5.Cea mai " urata" colaborare cu un alt blogger.

Nu am,si nici nu doresc! :))


6. Explică pe scurt ce înseamnă pentru tine blogul pe care îl deţii.

E un proiect foarte interesant de care sper sa ma tin bine foarte mult timp...in curand voi implini un anisor(cam prin septembrie-sper sa organizez atunci primul meu giveaway),si daca la inceput parea ca scriu doar pentru mine,acum am cateva cititoare fidele,carora tin sa le multumesc pentru comentarii,pentru aprecieri si pentru critici...va pup pe toate!:)


7. Acordă " Beautiful Blogger Award" cel puţin la 5 bloggeri.

Pai,dau si eu mai departe:
1. Miuri
2. Eva
3. Alecsa
4. Simmone
5. Irina
...si oricui mai doreste sa il faca! :)

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)