Translate

10 iunie 2012

KREATIV BLOGGER AWARD

Am primit acesta award de la...Dee,si ii multumesc mult pentru el! :)




Regulile jocului sunt:
-Link the person who awarded you;
-Post the Kreativ Blogger image to your blog;
-Post 7 random things about you;
-Award 10 other deserving bloggers.


Primele doua conditii...done! :)

Si acum...sapte chestii despre mine...

- sunt un pic zgarcita...nu-mi place sa dau banii pe ceva pana nu caut sa gasesc mai ieftin! :)

- sunt reprezentant Avon de sapte ani,si imi place ceea ce fac...dar niciodata nu am recomandat un produs doar pentru castig.

-beau multa apa,cateodata sar de doi litri... :))

-imi plac bijuteriile..poate intr-o zi o sa va arat colectia mea,daca doriti desigur! :)

-culorile mele preferate sunt verdele si albastru,dar nu zic nu pentru galben sau rosu... :)

- imi place muzica rock

-cand eram mai mica am scris cateva poezioare,dar nu mai stiu ce s-a intamplat cu ele,nu le mai gasesc... :))


Si acum,dau mai departe catre:
1. Brumarica
2. Simmone
3. Annie
4.si 5. Andra si Georgiana
6. Magnetzica
7. Irina
8. Dya
9. Eva Luna
10.Macnetize

Abia astept raspunsurile voastre! :)
Pupici! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)