Translate

20 iunie 2012

SI INCA UN PREMIU! :))

Buna din nou!
V-am zis oare ca am ma castigat la un concurs pe Avon Connects? A,nu?! Va zic acum! :)))
Azi mi-a adus curierul premiul,dar oricat de nerabdatoare eram nu am putut sa-l deschid,ca eram in drum spre gradinita,sa imi iau copilul...apropo,a inceput vacanta pentru noi!!! :))
Am ajuns acasa cu bratele pline(plicul cu premiul,ghiozdanelul si cateva cumparaturi) si cu limba scoasa de caldura...acum ii inteleg pe catei!
Am deschis(sau sfasiat,depinde de cine l-a vazut) plicul siiii....ta naaaa!
Poftiti de vedeti:
Am castigat apa de toaleta Eternal Magic Enchanted,colierul si inelul Clare,un gel de dus din colectia Champion si un DVD cu meciuri celebre! :)






Si poza asta,care nu a iesit prea bine,ca si aparatul imi aluneca din maini!


Abia astept sa port ce am primit si sotul sa se uite la meciuri(cand o face copilul pauza de la desene! ).

Ce parere aveti de premiul castigat? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)