Translate

07 iulie 2012

AVON HAUL C10

Hello again dragelor! :)

Azi e prima sambata din campania 10,si ca de obicei,va arat ce mi-am mai luat...foarte putine de data asta,ca nu am avut nevoie de multe chestii... :))

Asa ca...
mi-am luat o vopsea de par(ma voi vopsi peste vreo doua saptamani,dar sa fie acolo :)) )-19,99 lei

Pentru ca sunt o "branzica" la piele(dar acum m-am bronzat pe umeri si brate,si jumatatea picioarelor) mi-am luat uleiul pentru bronzat,sa ma ajute sa ma bronzez uniform si pe restul copului-18,99 lei
Si mi-am achizitionat si spumantul de baie cu lacramioare,care miroase demential! :))-12,99 lei

Din MAM mi-am luat Crema impotriva iritatiilor Avon Baby(noua gama ce va aparea in C12),pe care vreau sa o folosesc dupa epilat-9,99 lei
Mi-am luat si baza crema pentru pete cu SPF 15(de mult voiam sa o incerc,si acum am gasit-o foarte ieftina)- 8,99 lei

Si in materie de make-up mi-am achizitionat un ruj nude( Ultra Color Rich Diamonds-Sparkling Nude)-11 lei
... si tusul pentru ochi Extra Lasting nuanta black-18,99 lei

Si comanda clientilor! (nu va speriati ca e in tot patul,dar deja incepusem sa le sortez si mi-am amintit ca nu facusem poze :)) )

Voi ce v-ati mai achizitionat de la Avon? :)

UPDATE:
Am zis ca intr-un comentariu ca nu sunt prea multumita de ruj...sa va spun de ce: nu prea are culoare-am avut odata Sparkling Nude de la Ultra Color Rich clasic,si se cunostea nuanta aceea de nude mai bine,pe cand acesta e mai mult sclipicios si culoarea nu prea exista!


Voua cum vi se pare? Are culoare sau nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)