Translate

28 iulie 2012

LIEBSTER BLOG AWARD

Buna dragelor! :)

Am primit acest award de la Dya,si ii multumesc mult de tot! :)


1. Am postat poza.

2.Trebuie sa spun 11 lucruri despre mine:
1. Beau apa multa
2. Imi place sa vad filme pe telefon
3. Sunt agent de asigurari la Astra,dar nu prea am succes,pentru ca la tara lumea nu prea e interesata de asigurari
4. Nu am un singur parfum preferat,momentan am vreo sapte desfacute(doar arome care le suport vara)
5. Imi tai cuticulele(pentru ca imi place mai mult cum arata),dar nu mi-am facut niciodata rani
6. Folosesc foarte mult balsam de buze,trebuie sa am in permanenta la mine unul
7. Desigur,pe langa balsam,trebuie sa am in permanenta la mine si un servetel...incepe sa-mi curga nasul cand ma astept mai putin(sa am vreo alergie? )
8. Nu am folosit tus pana de curand...urmeaza o postare cu tus! :))
9. Singurele instrumente de coafat pe care le detin sunt uscatorul de par si un ondulator(pe care in folosesc de doua ori pe an,maxim)
10. Nu stiu daca am mai spus,dar sunt o mare amatoare de dulciuri :))
11. Am devenit blonda din greseala! :)))


3.Acum trebuie sa raspund la intrebarile pe care le-a formulat Dya:

1. Care a fost ultima surpriza care ti-a fost facuta?
O bucatica de carton intr-o crema de fata! :))

2. Pentru ce produs de make-up ai facut o obsesie?
Nu cred ca intra in categoria make-up,dar singurul produs de care nu m-as lipsi e balsamul de buze.

3. Daca ar trebui sa renunti la toata colectia de machiaj si ai putea sa pastrezi doar 3 produse pe care le-ai alege?
Fondul de ten,rimelul,rujul...cred ca daca le ai pe astea,machiajul e complet! ;)

4. Esti multumita de viata pe care o ai sau ai fi preferat sa urmezi un alt drum?
Nu pot spune ca sunt total multumita...desigur,un job nu ar fi stricat,dar se gaseste extraordinat de greu in zona mea ceva,si cand gasesti,sunt cerintele foarte mari pentru un salariu minor!

5. Care e cea mai mare calitate care te caractezireaza?
Calmul...

6. Ai vrea sa schimbi ceva la tine?
Mi-as dori sa pot fi mai indrazneata!

7. Crezi ca o persoana care a gresit merita o a doua sansa?
Depinde cu ce a gresit... ;)

8. Care e cea mai mare realizare a ta? Dar cel mai mare esec?
Cea mai mare realizare a mea este copilul...il iubesc foarte mult!
Cel mai mare esec...probabil faptul ca nu am fost la facultate,dar nu e timpul pierdut! :P

9. Cum iti place sa te rasfeti?
Pai din cand in cand,ma mai rasfat cu cate o bijuterie! :))

10. Aproximativ ce suma cheltuiesti lunar pe cosmetice?
Sincer,cred ca pana in 50 lei...e adevarat,cateodata mai depasesc,dar destul de rar.

11. Daca ai avea ocazia sa te muti intr-o tara straina ai face-o?
Daca as putea sa plec cu familia mea,as pleca si nu m-as mai uita inapoi! Sincer!


Pentru ca l-am facut asa tarzior,cred ca nu prea mai e cineva care sa nu-l fi completat...asa ca nu mai dau mai departe. Dar daca doreste cineva,poate sa-l preia,sau sa lase raspunsuri la comentarii!

Kiss,Kiss! :*


LATER EDIT:

Am mai primit un set de intrebari si de la Irina,asa ca mai aflati cate ceva despre mine! :))
Mersi Irina! :*

1.Ce iubiti ce-l mai mult?
Familia mea! Nu cred ca as putea sa iubesc altceva mai mult decat pe sotul si copilul meu!

2.Unde ati calatori?
Mi-ar placea mult sa calatoresc,dar undeva unde nici nu e prea cald,dar nici frig! :)))...ceva idei? :))


3.Ce va place la blogul vostru?
Tot! Ca doar e al meu,nu? :))


4.Fara ce obiect nu ati putea trai?
Nu cred ca s-a inventat inca obiectul acela atat de indispensabil! ;)


5.Credeti in zodii?
Nup...nu cred ca o zodie iti poate caracteriza viata... ;)


6.Ce produs cosmetic va e indispensabil vara?
Balsamul de buze! Umblu non stop cu el in buzunar! :)


7.Ce reviste citesti?
Nici una! Ultima pe care am citit-oa fost cand am stat o saptamana in spital,dupa ce am nascut,dar am luat-o de plictiseala... :)


8.Ce anotimp iubesti?
Primavara...atunci se trezesc toate la viata,si infloresc toate florile! :)


9.Ce nu-ti place la oameni?
Fata numarul 2...sau trei,sau patru...etc... :)


10.Ce ai schimba la tine?
M-as face mai curajoasa! :))
Fizic nu zic,ca sa nu creada lumea ca ma plang... :P


11.Ai locui pe o insula pustie?
Depinde...daca as avea hrana asigurata,poate... :)))))


Si cam asta e!

Pupici! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)