Translate

11 iulie 2012

MAKE-UP

Hello,hello!

Nu am mai avut postari cu machiaj in ultima vreme,deoarece pe caldura asta simt ca mi se scurge pur si simplu(chiar daca e doar o impresie).
Azi o sa va arat cateva pe care le-am purtat in ultima perioada,dar am machiat doar ochii,iar pe fata am aplicat doar perle bronzante,nu si fond de ten(asta imi mai trebuia cand eu transpir stand degeaba... :)) ).
Asa ca o sa pun doar cateva poze cu ochii,sau poate si una doua cu fata,deoarece pozele cu toata fata nu au iesit prea multumitoare...daca nu folosesc fond de ten,aparatul meu scoate in evidenta si ultima alunita sau pata sau pistrui,chiar daca cu ochiul liber nu se vad,sau aproape nu se vad... :)





In urmatoarele poze am folosit pentru prima data tusul de ochi,asa ca scuzati daca e linia putin tremurata... :)


Sper ca v-au placut...nu am pretentia de a fi make-up artist,doar incerc si eu! :)
Care va place din cele trei? :)

Un comentariu:

Feel free to leave a comment! ;)