Translate

22 iulie 2012

MAKE-UP:DOUA SAPTAMANI + PREMIUL DE LA EVA

Hello dragelor!:)

Nu prea am inspiratie pentru titlu azi,asa ca l-am numit "Doua saptamani",din simplul motiv ca asta am purtat in astea doua saptamani...recunosc,am fost mai harnica,si m-am machiat mai des! :))

Dar sa nu lungim vorba acum,ca mai de scris... :))
Sa ca arat cum m-am machiat...
Numarul 1:



Numarul 2:



Numarul 3:



Numarul 4:




Ce ziceti? Va plac? :)

Si sa trecem si la partea a doua a postarii...adica sa va prezint premiul pe care l-am castigat pe blogul Evei ,si anume un set complet Apidermaliv(a fost la alegere) de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj.

Am fost super incantata cand am aflat ca am castigat,mai ales ca produsele lor au fost laudate pe toate blogurile.
Premiul mi-a fost livrat vineri...m-a sunat o domnisoara si mi-a spus ca am un colet,si m-a intrebat daca nu am pe cineva prin Calarasi ca sa-l lase,doar,doar nu o mai venu pana la Borcea...ok,,inteleg,sunt vreo 45 km distanta intre Borcea si Calarasi,dar cred ca au obligatia sa aduca coletele la destinatar,nu sa le lase pe undeva,doar pentru ca e distanta mare...
Pana la urma ne-am inteles,a ajuns destul de repede dupa ce m-a sunat(mai putin de o ora),si mi-am luat in primire pachetelul...
Avea o bucatica de folie,care nu cred ca proteja mare lucru,si capacul cremei de fata era sarit(in poza nu se vede pentru ca l-am insurubat eu inapoi)...noroc ca avea inca un capacel de plastic.

In colet am gasit asa:crema de fata,doua tipuri de crema pentru calcaie,un gel de dus, o masca de fata si un balsam de buze.

Plus doua pozici cu noile geluri de dus.


Desigur ca le-am desfacut ca sa le si miros. Gelul de dus deja l-am pus la lucru(miroase foarte frumos si e hidratant,doar ca face cam putina spuma,dar nu-i problema :)) ),crema pentru calcaie cu menta miroase foarte puternic a...menta,desigur(si imi place),cea cu propolis miroase ciudatel,dar mi-a zis sotul ca e din cauza propolisului(dar nu e prea deranjant),balsamul de buze inca nu l-am folosit,ca astept sa mi se termine actualul,iar masca o s-o folosesc zilele astea.
Si am ajuns la crema de fata...cand am desfacut-o...surpriza! Am gasit crema de fata cu o bucatica de carton in ea!

Plus ca are un miros destul de urat...miroase a sapun de casa(cine are rude pe la tara care faceau sapun de casa,stiu despre ce vorbesc-deci nu e o aroma prea placuta! )...poate crema o fi buna,dar cand o apropii de nas,imi dau seama ca nu as putea sa o pun pe fata,pentru ca mirosul se si pastreaza vre-un sfert de ora!

Oricum,lasand la o parte crema,sunt foatre multumita de premiul meu! :)

Voi ce credeti ca a patit crema mea? :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)