Translate

04 iulie 2012

RUJURILE MELE

Hello girls!

Azi m-am gandit sa va prezint colectia mea de rujuri(care nu e foarte mare,dar e suficienta).


Si sa vi le prezint pe rand:

Rujurile Colordisiac: Red Hot Lips, Flirty Fuchsia, Can't Resist Coral

Si pe buze,in aceeasi ordine:





Color Trend Moonbeam
La Roche Posay 143

Pe buze:


Shine Attract- Happy Pink si Carresing Coral
Balsam de buze cu reflexe Bronze

Pe buze:



Si luciuri de buze:


Si pe buze:
Pleased Pink

Metallic Blush

Coral Reef

Ruby Lustre

Suculent Peach(dar fara sclipici,e ramas de la celelalte :)) )

Siii...cam atat! :)
Nu am exagerat de multe,ca nu vreau sa imi expire nefolosite.
Presupun ca ati vazut ca nu am nici un nude...ei bine,voi avea in curand,o sa-mi iau campania asta! Abia astept sa imi vina!
Ce ziceti: multe sau putine? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)