Translate

05 august 2012

DEZAMAGIRI COSMETICE: TUS EXTRALASTING

Buna fetelor! :)

Am decis sa inaugurez rubrica "Dezamagiri cosmetice" cand am descoperit ca un produs de la care aveam asteptari nu mi le-a indeplinit.

Primul la raport e tusul pentru ochi sub forma de carioca Extralasting,de la Avon.

Acesta primeste un big NO din partea mea!
De ce? In primul rand ca nu are culoare...ma asteptam la un negru intens,si ce am obtinut e asta...

...aplicat peste un creion il intensifica,dar eu nu l-am luat ca sa mai aplic 20 produse sub el ca sa devina negru!

In al doilea rand,nu e deloc rezistent la apa! Nu e rezistent nici macar la o mica stregere! Am trecut cu degetul peste el si s-a dus imediat!

Pacat,varful acela e minunat,se aplica foarte precis(si eu sunt noua in tainele aplicarii tusuluia,e primul achizitionat),fara sa te mazgalesti.

Asa ca,nu il voi mai cumpara niciodata! Deja mi-am achizitionat alte doua tusuri,care sunt foarte bune...detalii in alta postare!

Voi ati folosit acest tus? Cum vi s-a parut?

Un comentariu:

  1. Da asa este. Eu mi-am cumparat acest tus, varianta maro si am aceeasi parere. Nu are o culoare intensa, iar daca incerci sa trasez mai multe linii, una peste cealalta, e imposibil pt ca se sterge tot. Nici nu e rezistent, asa cum ai spus si tu! Singurul avantaj e pensula, dar ce folos?!

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)