Translate

24 august 2012

GIVEAWAY ANIVERSAR (INCHIS)

Buna dragelor! :)

In curand,blogul meu va implini un anisor...cam pe 20 septembrie... :)..de ce spun cam: pentru ca am sters prima postare(era ceva cu inscriere reprezentanti) si nu mai stiu sigur...asa ca ramane 20 ca data de referinta! :)))

Asa ca m-am gandit sa organizez primul meu giveaway! :)

Iata ce puteti castiga:

Pe rand:

Colier cu piatra mov:

Cercei facuti de mine din colierul Vanessa :)

Oja Pastel Pink

Gentuta LIndsey

Ultimul cadou nu apare in poza pentru simplu motiv ca m-am gandit mai tarziu sa il adaug...si anume perlele bronzante Avon glow! Le-am comandat pentru mine,dar le am si pe cele vechi,care cu siguranta imi vor mai ajunge cel putin un an-doi,pentru ca le folosesc doar vara...asa ca nu trebuie sa imi expire mie aici,ci trebuie sa se bucure altcineva de ele... :)

Si acum conditiile:

1. Sa ma urmariti prin GFC
2. Sa dati like paginii de facebook a blogului: Gina.Avon
3. Dati share pe facebook la concurs.
ATENTIE: SHARE-UL SA FIE PUBLIC,CA ALTFEL NU IL POT VEDEA!
4. Lasati un comentariu cu numele de GFC, numele de Facebook cu care ati dat like,link-ul corect de share,si o adresa de e-mail ca sa va contactez in caz ca o sa castigati.


Avand in vedere ca am doar produse pentru fete,nu se pot inscrie decat fete!
Inscrierile multiple(cu acelasi IP) nu vor fi luate in considerare!


Concursul incepe acum si se termina pe data de 19 septembrie,seara,urmand ca in 1 sau 2 zile sa anunt castigatoarea,care va fi aleasa cu random.

Sper sa va placa premiile si sa va inscrieti cat mai multe! :)

Bafta tuturor! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)