Translate

09 august 2012

MAKE-UP:DRAMA QUEEN

Buna fetelor! :)

Machiajul pe care o sa vi-l prezint il port in momentul de fata.

Nu aveam intentia sa ma machiez azi,dar am decis sa particip la un concurs pe Connects,asa ca there it is! :))





Produse folosite:
-paleta 8 in 1 " Tempting tones"
-corector Ideal Shade,nuanta air,ca baza pentru fard
-creion Color Trend nuanta Black
-creion pentru sprancene cu perie incorporata,nuanta Dark Brown
-rimel Supershock Max
-pudra translucida Color Trend
-perle bronzante,editia veche
-luciu de buze 24k Ruby Lustre

Pot sa spun ca am fost foarte nedreapta cu paleta 8 in 1...la ultimul machiaj la care am folosit-o,mi se parea ca nu se lipeste de pleoape,si nu stiam de ce! Acum am folosit corector ca baza pentru fardul de pleoape si pot spune ca e fenomenal de buna! Se lipesc fardurile foarte bine,nu cade praf de fard,si culorile sunt extraordinar de pigmentate!
Si saraca zacea nefolosita de prin primavara! Rusine mie! :)))

Ce ziceti? Isi merita numele de " Drama Queen" ? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)