Translate

08 august 2012

NOTD: PURE EMERALD

Hello girls! :)

Saptamana trecuta am fost la mare(doar pentru o zi,dar a fos suficient).
Dupa foarte multa balaceala,stomacul nostru facea galagie,si am decis sa ne ducem sa mancam,dar sa ne si racorim si sa mai pierdem timpul...si unde puteam sa face asta? Ei bine,in Carrefour...

Pana sa intram in hipermarket,ghiciti ce a intrat in raza mea vizuala? Un stand Flormar! I-am lasat rapid pe ceilalti in urma si m-am postat langa stand...i-am dat roata destul de repede,si ochii mi-au cazut pe aceasta oja!!! Ceilalti o luasera inainte asa ca a trebuit sa-i urmez,dar eram deja decisa! Oja aceea trebuia sa fie a mea!
Asa ca la iesire am fugit iar inainte,am apucat oja,si daca nu o faceam atenta pe domnisoara de acolo,puteam sa plec cu oja,ca ea nu se uita... :)))...desigur,nu fac eu din astea! ;)

E din gama Supershine si e numarul 50.

Pot sa va spun ca ador culoarea aceasta! E cel mai frumos verde smarald pe care l-am vazut! Si daca va zic ca mi-a acoperit perfect unghia din doar un strat,ma credeti? :)))
Pacat ca aparatul meu nu poate surprinde culoarea adevarata...ca de obicei! :((


Plus ca e foarte rezistenta!O am pe unghii de vreo cinci zile si tot nu da semne ca vrea sa se duca... ;) :))

M-a costat 8 lei,si bine ca nu stau in Constanta,ca altfel faceam paguba in buget(mai vazusem cateva nuante dragute)... :))

Voua va place aceasta nuanta? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)