Translate

23 august 2012

SUNT AMBASADOARE AVON BABY

Buna dragelor! :)

Am aplicat acum vreo luna pe Scoala Mamelor,ca sa devin ambasador Avon Baby.
Acum vreo doua sa ptamani am fost sunata si mi s-a spus ca am fost aleasa ca una din cele 300 de ambasadoare... :)
Practic,fiecare ambasadoare primeste pentru testare un ulei calmant si un gel de curatare pentru par su corp pentru copii,si o crema de corp Planet Spa cu unt de shea si trufe de ciocolata! :)

Ei bine ,azi mi-a venit pachetelul!
Uleiul si gelul de curatare sunt de fapt pentru nepotica mea,care are doi ani si jumatate,asa ca ea e de fapt in testari...iar crema de corp e pentru mine,desigur! :P





O sa mai auzite de ele peste vreo doua saptamani,cel putin...le fac review la toate! :))


Va pup! :*

P.S. zilele astea va pregatesc o surpriza! Sper sa va placa!Oare ghiciti despre ce e vorba? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)