Translate

16 august 2012

TUSURILE MELE

Hello dears! :)

Azi o sa va vorbesc despre tusurile mele cele bune(pe cel care nu e bun l-am aratat intr-o postare anterioara) :).

Acum sa nu credeti sa am foarte multe...nu,sunt doua la numar...asta si pentru ca ma numar printre cele care abia acum incearca sa traseze linia de tus perfecta! :)

Pana de curand nu detineam decat creioane. Aveam in mai multe culori,dar preferatul meu era cel retractabil de la Avon,nuanta Black.
Tus nu incercam,deoarece mi-era frica sa nu ma mazgalesc pana la urechi... :))
Pana la urma mi-am luat inima in dinti si am comandat unul tip carioca de la Avon...rezultatul il stiti!
Apoi am cautat si altele,dar care sa fie ieftine...asa am achizitionat prima data tusul
Ingrid dintr-un catalog Infinity,si m-a costat 12 lei,la un gramaj de 4 ml...
Apoi,mi-a picat in mana un catalog Lady's. Printre produsele acelea,mi-a cazut ochii pe un alt tus...dipliner,zic ei, Catherine Arley...Pretul: 10 lei pentru 6,5 ml! Si mai convenabil,nu? :)

Daca primul are o pensula subtire,filiforma si moale,ei bine,al doilea are o pensula mai rigida,mai grosuta,dar cu varful subtire...seamana cu cea de la un tus carioca.

Culoarea amandurora e negru intens. Primului ii ia mai mult timp sa se usuce,pe cand cel de la Lady's se usuca foarte repede.
Liniuta mai umeda e trasata cu cel de la Infinity.


Desigur ca nu au nici o rezistenta la apa sau frecare.
Daca de cel de la Lady's sunt foarte multumita,cel de la Infinity are ceva care ma cam deranjeaza: dupa uscare,tine,si se crapa daca ridic sprancenele,de exemplu(la codita,ca in rest nu trag de ochi :)) ).Dar totusi nu cade...daca stau normal,nu se vede ca s-a crapat... :)

Voi credeti ca sunt bune tusurile mele,sau doar ma amagesc? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)