Translate

29 septembrie 2012

AVON HAUL C14+ PRODUSE PENTRU TESTAT

Buna dragelor! :)

Sper ca mi-ati simtit lipsa... :)))
Am primit azi comanda din campania 14,asa ca fac o postare rapida,sa va arat ce mi-am mai luat...foarte putine acum. :)

Inca doua spray-uri pentru sot-Centre Action si Perfect Strenght(imi plac foarte mult cum miros)-9.99 lei fiecare.

Gel de dus pentru par si corp(chiar daca este pentru bebei,merge si la copii mai mari)-11.99 lei

Balsam de par pentru volum-7.99 lei

Casti roz foarte dragute,din noua gama de produse personalizate(vreau sa imi iau cat de curand un MP3 player si imi plac castile astea cu sustinere)-24.99 lei

Set de 12 perechi de cercei-16.99 lei

Si cam astea sunt... :))


Ieri am ridicat de la posta pachetul trimis de cei de la Triodeluxe,cu doua produse pentru testare.
Mi-a placut faptul ca am putut sa aleg eu produsele,asa ca am dorit sa incerc Keratina lichida si Gelul pentru curatarea tenului cu goji si rodie.


Abia astept sa vad cum ma impac cu ele! ;)

Voi ce va mai luati de la Avon? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)