Translate

02 septembrie 2012

NOTD: SPARKLING & SPARKLE

Hello dragelor! :)

Vreau sa va prezint manichiura mea dupa ce am vazut ziua sclipicioasa a bloggeritelor...plus inca una tot un pic sclipicioasa dar si cu model...

Cred ca va amintiti de " Glittery Friday",nu?
Pentru ca mi-a placut ce am vazut,mi-a venit si mie pofta de sclipici...multicolor! :)
Asa ca am intinds manuta spre "Rainbow Connection" de la OPI,si am intins doua straturi pe unghiute,fara alta oja ca baza...
Rezultatul? Foooarte mult sclipici,care arata bestial in soare!!! :)




Cred ca nu mai e nevoie sa va zic ce am avut de patimit cand sa-l dau jos de pe unghii,nu?
O jumatate de ora mi-a luat sa il curat...cu forfecuta! :))

Manichiura numarul doi,e facute de foarte mult timp(de prin iarna),si nu am decat doua poze...dar mi-a placut mult,si mi s-a parut potrivita cu postarea asta.

Modelul e al zarurilor,dar incepe de la doi la sase pe unghiile mele,din simplul motiv ca nu ma decat cinci degete la o mana! :))
Aici am folosit "Star",de la Avon,punctata cu oja verde inchis pentru modele si cu un strat de sclipici Umbrella(pe care nu le-am pozat din pacate).



Ce ziceti,va place manichiura mea sclipicioasa? :))

P.S. Nu uitati de concurs! ;)
Va puteti inscrie AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)