Translate

19 septembrie 2012

REVIEW: RIMEL SUPERDRAMA,BY AVON

Buna dragelor! :)

Dupa lupte seculare,reusesc sa mai scriu si eu ceva...nu mai am timp,si pace!!!
Chiar imi pare rau ca postez atat de rar,pentru ca am cateva chestii cu care am ramas in urma.

Revenind la postarea de azi...vreau sa va prezint noul rimel Superdrama,de la Avon.

Aceasta e prezentata ca o inovatie,cu perii in forma de evantai,si promite alungire si volum.



Acum sa va spun ce am observat eu:
In primul rand alungeste foarte bine! Chiar foarte bine! Cand il folosesc imi ajung genele pana "in cer"... :)))
Volumul nu prea exista in cazul meu,dar cred ca de vina e peria...singurul rimel care a reusit sa-mi desparta fiecare geana e Supershock-ul...de altfel,dupa ce aplic Superdrama pe gene,il las un pic sa se mai usuce,si trec de cateva ori peria Supershock-ului,si gata gene separate! :)
Pastreaza genele curbate,ceea ce nu prea am observat la alte rimeluri...cel putin in cazul meu...am genele mai drepte si dupa cateva ore de la rimelare incep sa revina la forma lor initiala...ei bine,cu acesta nu!

Asa arata genele mele fara rimel...

Cu un strat de rimel...

Cu doua straturi de rimel...scuzati genele cam lipite... :)

Si cam asa arata genele mele dupa cateva ore de la rimelare... :)(nici nu stiti cat m-am chinuit sa fac poza asta:))) )...

Cantitatea este de 7 ml si pretul difera de la campanie la campanie...in campania 14 e super oferta: doua cu 26 lei... ;)

Mie imi place foarte mult rimelul...cred ca o combinatie intre formula acestuia si peria Supershock-ului ar face furori...la mine functioneaza! :)))

Voua va place acest rimel?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)