Translate

25 decembrie 2012

O RELATIE INCHEIATA!

Buna dragelor!

Da...ati citit bine: o relatie s-a incheiat! Si anume,cea dintre blogul meu si renumitul DISQUS! :)))

Chiar asa, se pare ca domnul Disqus nu a mai fost multumit de blogul meu si s-a decis sa il abandoneze...asa ca de vreo doua zile ma rog de el sa se intoarca,umbland astfel prin nu stiu cate setari,fara folos,insa...nu vrea si pace!!!

Dar partea cea mai proasta nu e ca si-a parasit casa(desi,daca stau bine sa ma gandesc,l-am mai vazut si pe alte bloguri,semn ca ori era prea prietenos,ori... :))) )...partea cea mai proasta e ca a luat si copii-adica m-a lasat fara comentarii! Si erau o gramada!!! Atatea luni de cand salasluia pe blogul meu a strans cateva...:P

Asa ca acum am un blog fara comentarii(cu exceptia catorva care au fost pre-Disqus,si care au ramas fidele)...nu-mi ramane decat sa ma intorc la vechiul sistem.

Sau poate aveti vreo idee cum sa-l fac sa se intoarca...v-as fi recunoscatoare daca ati impartasi secretul! ;) :))


Va astept cu cat mai multe comentarii! In caz ca nu reusesc nici o treaba cu Disqus,va trebui sa strang cat mai multe...poate il fac gelos! :)))

Kiss!


P.S. Am fost atat de suparata de chestia asta cu Disqus ca nu am urat nimic...

Asa ca va spun din toata inima CRACIUN FERICIT si sarbatori cat mai luminoase!
Va pup cu drag! :***


3 comentarii:

  1. Eu urasc Disquis!!Am bloguri pe care nu pot comenta din cauza ca imi zice ca am deja mail-urile folosite?Adica, din 6 mail-uri, nici unul sa nu mearga?E nebunie...
    Eu pentru blogul meu am pastrat sistemul vechi de comentarii al blogspot-ului.E ok asa si nici nu le moderez.
    Te pup!Craciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cunosc problema, eu incerc sa o remediez pentru ca disqus-ul mi se pare mai practic dar daca nu ma va iubi...voi ramane si eu cu comentariile in plop. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu-mi place Disqus-ul , am ramas fidela comentariilor de pe platforma. Nu-mi place pentru ca uneori nu ma lasa sa comentez si trebuie sa te razboiesti cu el pana renunti la comentariu sau pana renunta el.....deseori renunt eu :)
    Craciun Fericit :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)