Translate

27 martie 2013

PE ZORILE STORE SE FACE CURATENIE! :)

Buna dragelor! :)

Am aflat o mica veste: ZorileStore ne invita din nou la testat,sandale si papuci,ba chiar si adidasi. ;)
Ba chiar se cauta si un ambasador! Marele castigator va fi ales de un juriu din 10 bloggeri finalisti,pe data de 26 Aprilie 2013! Interesant,nu?

Nu ca as avea eu mari sanse sa castig titlul de Ambasador ZorileStore,dar ca sa am o sansa,trebuie sa incerc...:)

Ok,stiti ca am avut o experienta destul de placuta anul trecut cu cei de la ZorileStore,cand am testat o pereche de sandale,pe care,drept sa va spun,abia astept sa se incalzeasca sa le scot la purtare,pentru ca sunt foarte bune si rezistente.

Desigur,dupa aceasta experienta,tot spre sandale m-am indreptat. Vine caldura acusica(zic eu,scotand limba spre vremea urata de afara:))) ),si ma gandesc ca o sa fie o corvoada in adidasi la munca,mai ales ca nu e munca de birou...nu,nu...stau in picioare jumatate de zi,si ma plimb de colo-colo,servind clientii si aranjand marfa in magazin. Asa ca,va dati seama,am nevoie de incaltaminte cu aerisire...:)))
Si ce poate fi mai confortabil si mai aerisit decat sandalele? Adica ACESTEA!...Mi se par elegante si practice,si mai ales,foarte purtabile! ;)



Desigur,tot marimea 41.42 o aleg,pentru ca dupa cum stiti,traiesc pe picior mare(la propriu,nu la figurat),si cred ca vor fi perfecte,pentru ca cele de anul trecut mi s-au potrivit la fix! :)

Daca va tenteaza si pe voi,toate detaliile le gasiti pe BlogAwards.

Ce ziceti,va place alegerea mea? :)

Kiss si bafta tuturor participantilor! :*

2 comentarii:

Feel free to leave a comment! ;)