Translate

19 aprilie 2013

SANDALELE GRENDHA

Buna dragelor! :)

Astazi o sa va spun cateva vorbe despre sandalele primite de la ZorileStore.



Multe nu am de spus,pentru ca pur si simplu nu am apucat sa le port...vremea nu a fost atat de ingaduitoare cat sa le port afara,asa ca le-am incercat un pic prin casa.

Cateva impresii:
Sunt destul de confortabile.
Acum sunt un pic fixe,cum au fost si cele de anul trecut,dar sunt sigura ca se vor mai lasa.
Sunt foarte bine lucrate si finisate,nu ma roade pe nicaieri,sunt in mare parte cu model impletit.
Sunt fabricate din plastic,desi nu se cunoaste,mai ales de la departare.;)

Din pacate,cam atat.
Sper sa se incalzeasca cat mai curand,ca sa am ocazia sa le port,si voi face un update la aceasta postare cu detalii bune sau rele...;)

Pana atunci va mai las cateva poze mai in detaliu:



Kiss! :*

5 comentarii:

  1. Te-am nominalizat aici
    http://yarina26yarina.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le porti cu placere.
    Sunt foarte dragute. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase suuuunt!Daca erau pe turcoaz erau perfecte pentru mine <3
    Simona :)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)