Translate

07 iulie 2013

AVON HAUL C10/2013

Buna dragelor! :)

Ptiu,sa nu ma deochi! Inca o postare! :))
Sunt atat de incantata,ca ma mir singura...:P

Sambata am primit cutiile cu bunataturi,dar am fost pe fuga toata ziua si nu am reusit sa fac decat pozele...ca sa va arat azi ce mi-am mai achizitionat! :)
Desi...campania asta am fost mai altruista si am luat chiar pentru toata familia...:)


Curioase? :)

O vopsea de par,pentru ca deja se vad radacinile-19,99 lei
Spumant de baie cu aroma de flori de mar(inca nu l-am desfacut,in seara asta il inaugurez)-10,99 lei

Gama Solutions s-a imbogatit cu un demachiant bifazic intr-o cantitate mare si un pret decent,am zis sa il incerc-13,99
Pentru ca in curand nu o sa mai am cu ce sa ma spal pe fata dimineata,am zis sa incerc si crema asta noua de curatare(cea obisnuita era buna pentru spalatul de dimineata)-6,99 lei
Sotului i-am luat un spray pentru cosurile de pe corp,ca acolo ii apar lui in sezonul cald(pe fata niciodata)-11,99 lei


Tot sotului i-am mai luat un spray Center Action-12,99 lei
Si piticului i-am luat un gel de dus pentru par si corp din gama Avon Baby pentru ca e foarte delicat-11,99 lei


Pentru ca au aparut noi antiperspirante in gama Avon Care,m-am gandit sa le incerc...mi-am luat unul pentru incetinirea cresterii parului(cel roz) si unul care promite sa nu lase urma albe pe imbracaminte-5,99 lei fiecare
Si o apa de toaleta Riviera Goddess,pentru ca nu mai aveam parfum din asta de toate zilele(si m-a surprins,miroase fooarte bine si chiar persista mai mult decat Eternal Magic Enchanted)-19,99 lei


Deja am inceput sa imi fac stoc din Tratamentul cu ulei de argan,dar e atat de bun incat mi-e frica sa nu il scoata din catalog si eu sa raman fara..:)-12,99 lei
Tratamentul cu minerale pentru unghii e super bun si o sa-l cumpar de cate ori va fi nevoie-9,99 lei


Mi-am luat si o mostra din noul BB Anew Vitale,ca sa vad ce-i poate capul-0,8 lei
Stiu ca am zis ca nu o sa mai cumpar in veci un tus-carioca,dar parca trebuia sa-l incerc si pe asta nou...pana la urma,curiozitatea a omorat pisica...:)). Tusul Super-Extend m-a costat 10 lei de la oferta DEMO,el apare in catalogul viitor.


Crema de maini cu laptisor de matca am luat-o pentru picioare,din nou,pentru ca mi-a placut foarte mult-5,99 lei
Crema cu echinaceea si ulei de germeni de grau am luat-o pentru maini...sper sa fie hidratanta si usoara in acelasi timp-5,99 lei


Si cam atat...cred ca sunt destule...:P

Voi ce v-ati mai luat de la Avon?
Ce va mai tenteaza campania asta?


Kiss! :*

7 comentarii:

  1. ce de bunatati, sa le folosesti cu placere! Foarte interesant demachiantul bifazic, eu nu l-am observat. O sa il caut si probabil il voi achizitiona si eu ca sunt curioasa :)
    www.ioanarosu.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. sa scri despre deodorantul care nu lasa urme albe, te rog ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere. Si sa ne dai detalii despre BB. Tratamentul pentru par il am si eu, mi se pare foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cate bunatati:) Foloseste-le cu placere!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cate bunatati. <3
    Sa le folosesti cu placere.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. ce mult mi-a placut aroma spumantului cand am mirosit pagina din catalog :)


    sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vreau review spray-ului Clearskin cat mai repede!!
    Sa te bucuri de ele ;)
    Simona.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)