Translate

28 iulie 2013

AVON HAUL C11/2013

Buna dragelor! :)

Tocmai ma gandeam zilele trecute ca a trecut jumatate din vara si nu am avut caldura din anii trecuti...ca astazi sa ma topesc la propriu in drumul meu spre casa din cauza caldurii! :)
Sper ca voi o suportati mai bine decat mine...:)

Ieri am primit coletul cu produsele comandate in campania 11.
De data asta m-am rasfatat un pic si mi-am luat mai multe pentru mine...:)
O sa vedeti! ;)

Un sampon pentru par vopsit(400 ml)-12,99 lei
Crema de fata Naturals cu echinaceea si ceai alb-9,99 lei

Sotului i-am luat un spray Centre Action,ca de obicei-9,99 lei
Si o lotiune dupa ras Pro Energy(doar din astea lichide foloseste),din oferta pentru reprezentanti-13,99 lei

Din gama Color Trend mi-am luat un corector in nuanta Medium,pentru ca celalalt e prea deschis acum,dar acesta s-ar parea ca e o idee mai inchis decat tenul meu-9,99 lei
Si rimelul pentru volum,cu care m-am inteles excelent,ieftin si bun-9,99 lei

Mi-am luat doua oje din gama Speed Dry,Ballerina si Swift Sherbet-amandoua cu 23 lei
Si noul top coat-Opal-16,99 lei

Mi-am mai luat inca o piatra ponce,pentru ca este foarte buna,doar ca se cam toceste,si nu vreau sa raman fara intre comenzi-4,99 lei
Si am primit cateva mostre ale noului parfum Ultra Sexy(ca sa stiti cat de curioasa am fost-inca nu am desfacut-o).

Cam atat! :)

Daca vreti sa vedeti cum arata top coat-ul Opal pe unghii,sa urmariti postarea viitoare(in cateva zile). :)


Voi ce v-ati mai luat de la Avon?
Ce va mai tenteaza?


Kiss! :*

6 comentarii:

  1. Tu mi-ai citit gandurile?
    Abia astept sa vad top coatul in actiune. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. super produse sa le folosesti cu spor si asteptam poze cu noul top coat-ul Opal pe unghiile tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Top coat-ul arata demential in sticluta:D Sa vedem pe unghie cum o sa iasa;)

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti cu drag
    top coat vroiam si eu sa imi iau dar m-am razgandit

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu mi-am luat atat de multe, doar setul de sampon-balsam-tratament pentru caderea parului :( dar compensez luna viitoare :D Sper sa fie bune, eu cam am o problema cu parul, si am asteptari mari de la aceasta noua gama. apa de toaleta Ultra Sexy imi pare suuuuper, dar nu stiu daca sa ma risc sa dau 50 lei pe o apa de toaleta :( daca nu persista?mai bine iau altceva de banii aia D:

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu mi-am cumparat un blush ColorTrend, un corector Luxe, un gel de dus Naturals cu zmeura si hibiscus, balsam Foot Works..
    Abia astept sa vad top-coat-ul in actiune, am si eu unul asemanator de la Sephora.
    Simona.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)