Translate

15 iulie 2013

POFTITI LA...CLATITE?! :))

...ca sa o parodiem pe draga noastra colega de blogosfera,Dee...:))
Ea ne invita sa vizitam Romanica,eu va invit in bucatarie...;)


Nu va speriati,nu transform blogul personal intr-unul culinar,dar trebuie sa ma laud cu reusita mea de azi.

Azi am facut clatite pentru prima data...ei bine,cam a doua oara,dar prima data a fost acum cativa ani,si a fost un esec total, asa ca am renuntat la gandul ca voi manca clatite facute de propria manuta.

Dar sa va spun cum am reusit performanta...:)

Ieri am fost in vizita la mama,si cum intotdeauna facem ceva bun cand o vizitez,ne-am decis la clatite...si mama le-a facut,eu le-am umplut.
Si asa am vazut eu care a fost greseala mea de atunci:nu aveam tigaia buna...mama are o tigaie speciala pentru clatite,pe care i-am cerut-o imprumut,ca sa incerc si eu.
Si pentru ca am fost nerabdatoare,azi am incercat.
Clatitele cred ca sunt cele mai ieftine dulciurele pe care le poti face.Nici macar nu iti trebuie masura,eu am pus totul la ochi si a iesit perfect.
Asa ca am amestecat lapte cu oua,zahar,vanilie,apa,scortisoara(mi-a picat mie pe moment),ulei si faina pana cand mi-a iesit un amestec nu prea lichid dar nici prea gros.
Am incins tigaia biiine...si am turnat cate un polonic din amestec.

Si am lasat-o sa se coaca pe o parte si apoi am incercat sa o intorc...ei bine,aici nu prea mi-a mers...paleta se agata in clatita si o rupea(asa am stricat cateva).
Pana la urma am zis ca trebuie sa incerc varianta aruncata...ce puteam sa stric? Cateva clatite poate,o arsura-doua pe maini...ei bine nu! Doar vreo doua clatite nu s-au asezat cum trebuie,si am scapat cu mainile nevatamate! Se pare ca treaba cu aruncatul nu e atat de grea,totul sta in incheietura...:P

Am lasat clatitele sa alunece(la propriu) pe o tava... :))

...si le-am uns cu gem de prune facut de mine anul trecut. Mai am si altele,dar nu am vrut sa irosesc prea mult gem,ca pe urma se strica daca nu il mancam.

Le-am rulat siiii...voila! :))

Clatitele au fost delicioase,am mancat pe saturate toti! :)

Acum trebuie neaparat sa imi cumpar tigaie pentru clatite,ca am o impresie vaga ca o sa mai poftim la clatite...=)))

Va plac clatitele?
Voi ce ati mai facut dulce in ultima perioada?

Kiss! :*

8 comentarii:

  1. uff.. ce pofta mi-ai facut. si am si o dulceata de visine tare buna.. care ar merge perfect pentru clatite...:X
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum poftesc si eu la clatite. Cel mai mult imi plac cele cu branza dulce!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine arata frumusetile astea♥♥
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Poftaaaaaaaaaa! Mi-ai facut poftaaaaaaaaaa :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici nu iti poti imagina de cand poftesc la clatite...
    Poftesc, poftesc. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. eu sunt innebunita dupa clatite si fac in fiecare weekend (daca nu plec acasa la Sibiu). Mi-am luat o tigaie speciala de clatite, de la Tefal. E foarte foarte buna, clatitele se fac rapid si nu se ard deloc. Si mi-am luat si o paleta speciala de clatite.
    Acum mi-ai facut pofta :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Clatite cu dulceata, cu gem, cu miere, cu inghetata, cu nutella si cocos sau banane sau nuci sau alune... ....mmmmmhhhhhmmmm foarte bun, intr-adevar ieftin si cu multe posibilitati. Iti doresc sa le "testezi" pe toate, mie mi se intampla ca fiecare membru al familiei sa imi ceara alta varianta :D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  8. eu poftesc, dar banuiesc ca -sau terminat de atunci :)).

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)