Translate

02 iulie 2013

REVIEW: GEL PENTRU EXTRAGEREA PUNCTELOR NEGRE CLEARSKIN

Buna dragelor! :)

Dupa lupte seculare revin si eu cu un review...al unui produs care nu are nevoie de prea multa testare ca sa te dumiresti ce e de capul lui: GELUL PENTRU EXTRACTIA PUNCTELOR NEGRE CLEARSKIN PROFFESIONAL.

Pe acest produs am pus ochii de cand a aparut,dornica sa imi curat nasul care are ceva puncte negre(sau mai bine spus gri,cam asta e culoarea lor),dar sunt din acelea care nu prea au iesire la suprafata.
Singura chestie care a dat roade pana acum a fost gelatina...pentru cine nu a auzit inca:1 lingurita gelatina,o lingurita lapte(aveti grija sa nu faceti amestecul prea lichid),le amestecati,se pune 10-12 secunte de microunde si apoi se aplica pe nas(aveti grija ca frige)...se lasa sa se usuce bine,bine si apoi tragi de ea si vezi rezultatul! :)

Chiar aseara mi-am pus si eu maclavaisul pe nas si mi-a scos ceva...=)))

Dar sa revenim la oile noastre...
Pe nasul meu nu a avut mare efect...adica a scos ceva dar foarte finut,nu prea semanau a puncte negre.

Asa ca am hotarat sa-i fac proba pe nasul sotului,ca el are ceva punte negre incapatanate pe "aripile" nasului.

Produsul e semi-transparent,albastriu(in nici un caz atat de inchis la culoare cum e aratat in catalog) cu o consistenta gelatinoasa.
Poze produsului am uitat sa fac,dar poate fac un update.

Se intinde pe nas in strat cat mai gros(zic ei,dar nu am reusit pana acum sa aplic prea gros,pentru ca nu se mai lipeste peste stratul initial),se lasa sa se usuce....cam greut,peste 20 minute...si apoi se trage! :))

Rezultatele:

...click pe poze pentru marire...=))

Nu cred ca functioneaza pentru orice nas,dar pentru al sotului a fost perfect! Cu inca cateva aplicari poate il scap de puncte negre! :)

Eu raman la clasica mea gelatina...:)

Ati incercat acest produs? Credeti ca e bun?


Kiss! :*

5 comentarii:

  1. nu l-am incercat si nici nu cred ca o s ail incerc.vreau sa imi iau tea pore streeps,am citit peste tot ca sunt foarte bune :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru review, Gina :) chiar il asteptam
    nu ma convinge foarte tare... dar cred ca as vrea sa incerc faza cu gelatina.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu imi faceam inainte benzi cu gelatina. Dar in ultima vreme lenea primeaza :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Pfff...am facut si eu prostia sa iau acest gel :| si am ramas total dezamagita...nici la prietenul meu nu face mare lucru, doar e mai fina pielea din acea zona.slabut tare. nu merita :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna :) Si la sotul meu functioneaza, mai bine chiar decat ma asteptam. Chiar suntem multumiti de el, desi, cu scepticism l-am cumparat, am citit o gramada de pareri negative. Bine ca mi-am urmat, totusi, instinctul, care mi-a spus ca niciodata nu stii ce ti se potriveste cu adevarat, pana nu incerci acel produs. Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)