Translate

03 iulie 2013

REVIEW: MATCH PERFECTION,RIMMEL LONDON

Buna dragelor! :)

Cred ca sunteti surprinse...alta postare,atat de curand? Ce o fi patit Gina?! :)))
Ei bine,cred ca faptul ca nu am avut acces la blog doua saptamani mi-a facut pofta de scris...si-asa eram datoare cu muuuulte review-uri.;)

Astazi vorbim despre Match Perfection de la Rimmel London.

Povestea mea cu acest fond de ten incepe din februarie,cand l-am primit de la sora mea.
Pana cand a inceput sezonul cald nu l-am purtat,ca imi trebuia oleaca de bronz...e mai inchis un pic decat tenul meu de iarna.

Va spun de la inceput: imi place!!! :)

E cremos,se aseaza bine pe ten,destul de adaptabil la nuanta(dar nu in totalitate).
Nu e rezistent la transfer,imi cam ramane pe telefon,dar nici nu se lauda pe undeva ca ar fi.
Are SPF 18,dar nu ma bazez prea mult pe el,tot crema-i baza...:)
Acoperirea este cam mica spre medie,depinde de dozaj,este perfect pentru vara.
Sistemul de dozaj e clasic,cu pompita,si are cantitatea standard de 30 ml.

Si cel mai important,nu mi-au aparut monstruleti din cauza lui(ii am doar pe cei ocazionali,pe baza hormonala). ;)

Si totusi,cred ca vreti si ceva dovezi,nu? Pozele s-au nimerit la fix,pentru ca tenul meu era intr-o faza nasoala.Asa ca va avertizez:URMEAZA O IMAGINE SOCANTA! :)))









Ce ziceti,se cunoaste diferenta? :)
Ati incercat acest produs? Daca da,cum vi se pare?

Kiss! :*

5 comentarii:

  1. se vede diferenta :) pentru ce tip de ten e?

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede diferența și arată chiar bine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Se vede diferenta pe ten. Imi place mult cum arata. Pana acum nu am folosit fond de ten, nu imi placea efectul care il lasa pe ten. De acum mi s-a pus pata pe BB, trebuie sa ma informez bine si sa ii dau o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata!!
    Esti foarte frumoasa, ai sprancene foarte dragute (te pensezi la salon sau singura?), si chiar esti talentata cand vine vorba de make-up. Cred ca daca ai urma niste cursuri de perfectionare in domeniul machiajului ai avea foarte mult de castigat! [asta vroiam sa ti-o spun de mai mult timp].
    Sa continui sa scrii pe blog pentru ca imi plac foarte mult postarile tale, sunt subiective si foarte bine realizate, chiar daca sunt cam rare, ce-i drept :)
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
  5. da,l-am incercat.este fondul de ten pe care il folosesc in prezent.nu incarca,uniformizeaza bine,e usor,pretul este acceptabil...nu ma gandesc sa il schimb prea curand :)
    te pup!
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)