Translate

04 noiembrie 2013

NOTD: WELL BEING

Buna dragelor! :)

M-am gandit ca ar fi cazul sa va arat si aceasta oja,chiar daca nu mai e relativ noua. Am folosit-o de cateva ori si o ador! Parca nu m-as indura sa port altceva pe unghii! ;)

Are o nuanta foarte frumoasa,pe care o aseman cu spuma de la capuccino,o culoare pe care o admir de fiecare data cand imi privesc unghiile.

Contine si sclipici fin care ii confera eleganta,dar se si vede super la soare...si da,am prins soare cand am facut pozele! ;)
Oja incepuse sa se toceasca un pic pe la varfuri,ca asa ma trezesc eu sa fac poze,nu cand am oja proaspat aplicata...:P



Oja arata prea bine in poze si nu am putut sa aleg...asa ca le-am inserat pe toate! :)


Ce ziceti? Va place aceasta oja? :)


Kiss! :*

2 comentarii:

Feel free to leave a comment! ;)