Translate

22 mai 2014

HAIRSTYLE: "IGUANITZA INSPIRED" :)

Buna dragelor! :)

Da,m-am tuns din nou,dar de data aceasta m-am lasat pe mana cuiva cu experienta. :)

Numele postarii mi-a fost sugerat chiar de IGUANITZA ,cand am anuntat-o ca i-am "furat" cateva poze ca sa ma duc cu ele la tuns.. :)

Oricum,nu a iesit exact la fel,e "inspired" ! :)

Curioase de rezultat? Urmeaza dovezile:


Acum mai trebuie doar vopsit... ;)

Ce ziceti? M-am inspirat bine? Cum imi sta cu noua tunsoare? :)

P.S. Ia uitati ce am adus de la mama:


Mama are in curte copacei de Iasomie,care sunt superbi! La toamna plantez si eu! ;)

Din punctul meu de vedere,asa ar arata buchetul perfect pentru o mireasa! ;)

Kiss! :*

4 comentarii:

  1. :)) poate mergea o idee mai scurt in lateral si in spate . Acum mai trebuie vopsit si o sa arate oricum altfel :)
    Sa-ti fie de bine .
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata excelent si iti sta foarte bine. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Initial mi s-a parut destul de scurt si de aceea am ramas asa...apoi si eu am zis ca mai mergea luat,dar nu-i bai,ca o sa ma mai tund... :))
    Cred ca o vopsea mai deschisa o sa arate si mai bine. :)
    Mersi mult! Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)