Translate

06 mai 2014

NEW NAME... :)

Buna dragelor! :)

Am vrut sa va anunt ca mi-am schimbat numele blogului. :)

Cand am inceput cu "gina-ionela-love-avon" eram o consumatoare aproape exclusiv de produse Avon...intre timp,odata ce am descoperit noi bloguri,am inceput sa folosesc si alte produse care mi-au placut sau nu,si acest nume nu prea mi se mai potriveste.

Chiar daca folosesc si voi folosi in continuare produsele Avon care imi plac,sau voi descoperi si altele noi,in acelasi timp voi continua sa caut si alte produse accesibile si bune,asa ca vechiul nume nu isi mai avea rostul.

De azi incolo ma veti gasi sub numele de "gina-ionela-writeincolours" pentru ca imi place sa scriu aici si imi place sa ma colorez...e un mic joc de cuvinte acolo...:P

Am pastrat o mica parte din vechiul nume,pentru ca asa am vrut sa ma recunoasteti mai usor. :)

Sper sa ma urmariti in continuare! :)



Kiss! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)