Translate

07 mai 2014

THE ONE:ILLUSKIN-FONDATION,POWDER AND CONCEALER.

Follow my blog with Bloglovin

Buna dragelor! :)

Dupa cum v-am aratat pe pagina de Facebook,ieri am primit produsele oferite de Oriflame pentru testare,din noua gama The One .

Astazi o sa va vorbesc de primele incercate: fondul de ten,pudra si anticearcanul.


FOND DE TEN ILLUSKIN

Fondul de ten este nuanta Natural Beige,in primul rand,asa ca e un pic cam inchis la culoare...totusi par bronzata cand il folosesc,fara a arata fals pe fata...adica se adapteaza intr-un fel cu nuanta tenului,dau mai bine zis tenul meu pare ca se adapteaza la nuanta...:)

Vine ambalat intr-o sticluta cu pompita,cu un sistem de siguranta foarte interesant: rasucesti capul pompitei si se blocheaza/deblocheaza.
Aplicarea este foarte usoara. Este foarte fluid si destul de hidratant. Acoperirea este,as spune eu, mica spre medie,adica mai mult uniformizeaza decat acopera. Din aceasta perspectiva il vad potrivit pentru vara,cand avem nevoie de texturi lejere.

Cantitatea este de 30 ml,standard din cate am observat.Are FPS 20,asa ca e foarte bun pentru perioasa cand e soare puternic afara. ;)

ANTICEARCAN ILLUSKIN

Nuanta pe care am primit-o este Nude Beige si se pare ca se potriveste cu nuanta tenului meu.
De fapt nu am cine stie ce probleme cu cearcanele,doar un pic sunt vizibile...:)

Acoperirea este mica spre medie si pare iluminator,desi nu am observat particule sclipicioase in el.
Vine ambalat intr-un tub cu 10 ml de produs,cu un orificiu mic de iesire,asa ca nu se poate scapa prea mult produs.
L-am folosit doar cu pudra Illuskin peste si nu am observat sa mi se stranga in ridurile(acelea de expresie,nu altele :P) de sub ochi ceea ce e un mare plus.

PUDRA COMPACTA ILLUSKIN

Pudra primita este nuanta Medium,dar nu pare prea inchisa. Ambalajul este unul clasic,cu oglinda si buretel de aplicare in interior(pe care nu l-am folosit).
Are o oarecare acoperire,dar nu va bazati prea mult doar pe pudra.
Nu se observa foarte tare pe ten,si matifiaza cateva ore,dar pe un ten gras nu ar face fata.
Nasul meu a inceput sa luceasca dupa cateva ore,dar restul fetei a ramas cu un luciu placut,nu a mai persistat aspectul pudrat. Totusi,nu am intalnit pudra pana acum sa reziste nasului meu lucitor...:P

Cantitatea este de 8 gr,suficienta pentru a nu te plictisi de ea,si pentru a reusi sa o termini inainte sa expire,deoarece termenul tuturor produselor prezentate aici este de 12 luni de la deschidere.

Dar destul cu vorba,sa trecem si la probe... :)

Prima fotografie este cea "INAINTE"... adica fata mea fara nici un smac(doar crema hidratanta) aplicat. Nu va mai avertizez ca ati mai vazut-o pana acum...:)
Ignorati doar podoaba capilara dezordonata,asa arata cand ma machiez si am parul strans... :P


...dupa aplicarea fondului de ten...


...si anticearcanul plus pudra...


Dupa cum vedeti,pudra mai deschide un pic nuanta dupa fondul de ten,astfel pot sa o folosesc cu succes de acum! ;)

Si cateva poze sa vedeti cum arata la vreo 8 ore de la aplicare...



Dupa cum vedeti,totul incepe sa se duca prima data de pe nas...dar asta e vina mea pentru ca am impresia ca am o mica alergie si imi curge nasul destul de des. In rest pare sa se pastreze bine,se mai duce si de pe restul fetei,dar nu se strange prin nici o linie. :)

Si ca sa nu spuneti ca va arat poze cu mine doar nearanjata,asta e o poza finala,si cu machiaj(tot The One-dar asta intr-o postare viitoare).


Ati incercat produsele The One? Care va plac?

Kiss! :*

4 comentarii:

  1. Mie imi plac mult fardurile crema :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac,doar ca nu prea rezista... :)
    Scuze pentru raspunsul intarziat! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa esti fara machiaj! Ai putea sa nu mai folosesti fond de ten, ca n-ai ce ascunde :) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult,dar tenul meu nu e asa de cooperant in fiecare zi! :))
    Plus ca la cat praf e in aer,un strat protector pentru piele e necesar cateodata...:)
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)