Translate

30 iulie 2014

NOTD: BALLERINA ROSE

Buna dragelor! :)

Iata un mic semn de viata de la mine. Ca de obicei,nu prea am timp de multe chestii,si cand am un pic de timp liber prefer sa dorm! Ei da,sa stai cate 8-9 ore in picioare la munca e destul de epuizant...sincer nici nu-mi vine sa cred cat de repede adorm seara! :))

Vreau sa va prezint si ultima nuanta a ojei The One achizitionata de la Oriflame,si anume Ballerina Rose.

Este un baby-pink frumos,nuanta este destul de opaca,dar nu mi-a placut la fel ca celelalte. Nu s-a aplicat la fel de frumos. Este mai groasa si s-a aplicat un pic cu dare. Cand am incercat sa corectez mai mult am ingrosat.
Unghiile mele oricum nu sunt uniforme,dar oja aceasta mi-a scos mai rau in evidenta striatiile.

Poate daca as subtia-o un pic am putea sa ne intelegem mai bine. O sa fac si asta si o sa vad cum se comporta.

Totusi mi-a placut ca este la fel de lucioasa ca si celelalte,si acesta se mentine cateva zile... ;)

Poate vreti sa o si vedeti? :P


Pata albastra de pe unghia inelarului este de cerneala. Doamne fereste sa ma murdaresc cu pix sau cerneala pe unghie ca nu mai iese decat cu oja cu tot! Si ma murdaresc destul de des,avand in vedere ca lucrez cu pixul destul de mult! :)))

Va place aceasta nuanta? :)

Kiss! :*

4 comentarii:

  1. Imi place mult, zau asa! Pacat ca e mai grosuta, ca lasa unele dare - dar eu i le iert! :)) Prea-i frumoasa!
    Ti-am admirat si unghiile care, desi sunt taiate scurt par lungi (stiu ca suna hilar :P) - datorita formatului!
    Referitor la timp, la program...eu simt ca nu fac fata tuturor treburilor desi sunt in vacanta - chiar nu ma asteptam la asa ceva! Prin urmare, take it easy, ordinea prioritatilor face legea!


    Pupicei, Gina! :)
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte frumoasa nuanta! Sper sa o dreg si sa nu mai lase urme,daca nu,asta,e o voi folosi asa cum e! :)
    Mersi,asa e,unghiile mele par lungute mereu...de aceea le port scurte! :))
    Nu stiu ce se intampla,cred ca s-a scurtat ziua! Zau ca nu mai am timp de prea multe,asa ca blogul ramane mai la urma un pic...cateoata nici macar inspiratie sa las un comentariu nu am...trebuie sa recuperez! :)
    Te pup cu drag Ilda! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nuantele astea-s tare dificile. Stiu ca am avut si eu ceva asemanator, de la o alta firma si am avut aceeasi problema. :(
    Oricum nuanta e superba.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Dap,superba si dificila...combinatia ideala! :)
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)