Translate

10 iulie 2014

ORIFLAME HAUL C9/2014

Buna dragelor! :)

Pentru ca sunt o fata super constiincioasa am reusit de-am mai strans o comanda Oriflame. Am inceput sa ma invat cu sistemul lor,si de acum incolo o sa-mi fie mai usor sa plasez comenzi. :)

Si pentru ca sunt dornica mereu de chestii noi,mi-am luat si eu cateva produse...doar cateva... :))

Pentru ca l-am vazut mult laudat pe bloguri,si pentru ca a fost relativ ieftin,mi-am luat si eu kit-ul pentru sprancene Oriflame Beauty.Abia astept sa vad ce poate sa faca. A costat 20 lei.


Lotiunea pentru fata Even Out Optimals m-a tentat foarte mult in special pentru ca are SPF 30. Plus ca imi place ca este ambalat in recipient cu pompita,asa ca nu tebuie sa imi mai bag degetele in crema... :)
A costat 20 lei si are 50 ml.


Crema contur pentru ochi Essentials a avut "maretul" pret de 4 lei...in oferta pentru consultanti. :)
Am zis ca nu pierd nimic daca o incerc... :)


Crema de maini Silk era la oferta de asemenea... 10 lei pentru 150 ml,chiar ieftin nu? E ditamai tubul,o sa-mi ajunga ceva vreme... :))


Si cateva mostre de parfumuri,pentru ca habar nu am cum miros parfumurile de la aceasta firma...si trebuie sa fiu documentata,ca sa pot recomanda sau nu,corect? Imi place ca sunt mai ieftine decat la Avon...adica aici costa 0,40 lei sau 0,60 lei pe cand la Avon costa 1 leu sau 1,2 lei... ;)


Si cam atat... :)

O iau incet,incet,o sa tot am timp sa descopar produse bune,sper eu... :)

De data aceasta toate produsele au fost in stoc,si nu am mai platit la livrare. :)

Ati folosit vreunul din produsele achizitionate de mine?

Kiss! :*

6 comentarii:

  1. Kit-ul pentru sprancene este super .Il folosesc de jumatate de an

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu chiar dar am auzit de kit numai lucruri bune! Have fun incercandu-le :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Astept si eu parerea ta despre kit. Nu de alta, da' stiu ca le zici pe nume si nu te apuci sa lauzi ceva doar de dragul de a lauda. Aaa, si lotiunea pentru fata ca si pe mine m-a tentant.
    Sa le folosesti cu drag! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit doar de bine despre el...chiar sunt curioasa... ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia astept sa vad ce pot face...fi sigura ca nu o sa le laud degeaba...;)
    Mersi mult. :)
    Pupici multi! :* :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)