Translate

15 februarie 2015

RECLAMA BUNA...RECLAMA PROASTA...2

Buna dragelor! :)

Am revenit...doua reclame isi asteapta randul la analizat...de data aceasta,doua reclame proaste...

Prima,o reclama pentru un spital...privat,desigur. Acolo ni se arata cat de minunat este sa te tratezi in Romania,si nu in strainatate....serios? Cati romani ajung sa se trateze in strainatate? Cine isi permite? Eu cred ca majoritatea zic bogdaproste daca ajung pana la spitalul judetean...
Ni se mai arata cum medici de prestigiu se intorc in Romania ca sa-i trateze pe romani...de parca medicii aceia fac o fapta nobila,si trateaza pe gratis! Dimpotriva nu cred ca se intorc ei aici daca salariul nu-l egaleaza pe cel din afara!





Ce-a de-a doua nu are legatura cu prima...decat ca este iritanta de-a dreptul! Este clasica reclama la absorbante! De ce spun clasica? Pentru ca desi se schimba actorii, imaginea de ansamblu este aceeasi: ce happy sunt femeile cand sunt in perioada aceea! Nu tu dureri,nu tu dispozitie schimbatoare,nu tu cosuri inoportune...ce mai,toate topaie si danseaza si stau chiar atarnate cu capul in jos,ca de...ne protejeaza absorbantul! Da,vezi sa nu...macar de-ar fi atat de bun,poate ne-ar face o idee mai sigure...dar tot spun "nu" pantalonilor albi! :)))

Si pentru ca nu am gasit reclama aceea pe care o explicam(m-a dezamagit youtube,credeam ca o sa gasesc toate prostioarele acolo),va las cu precedenta,care are aproape aceleasi caracteristici,doar ca nu sta nici una cu capul in jos... :)))



Data viitoare ,doua reclame care chiar mi-au placut,si mi-au parut bine gandite! ;)

Ce parere aveti de aceste reclame?


Kiss! :*

2 comentarii:

  1. cele de la Always sunt... speechless. Le-ai vazut pe astea noi de la Libresse, cu varianta comunista? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma enervează și muzica proastă, pe asta am uitat sa o menționez... 😊
    Nu am văzut-o... Trebuie sa o caut! 😝

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)