Translate

03 februarie 2015

VOPSEA DE PAR LADY IN COLOR

Buna dragelor! :)

Am facut o promisiune,sau nu? :)))


Acestia sunt ghiocei din gradina proprie. Au avut indrazneala sa scoata capul de sub pamant de ceva vreme,si de-abia este ianuarie! Nu ii sperie nici vremea rea,nici frigul...caci azi a nins!!!...pentru vreo ora si pe urma a inceput din nou ploaia! :P:)))

Astazi vreau sa va arat o noua culoare in par...nu e o schimbare prea dramatica,doar ca e un pic altfel fata de cum m-am obisnuit. :)

Intr-o vizita luna trecuta in Calarasi am fost pe la magazinul China Shop...imi place sa ma uit pe la toate chestiile,chiar daca nu prea cumpar. Preturile sunt ok,unele chiar bune. Sincer,doar pe la farduri nu m-am uitat,pentru ca am destule si nu vreau sa ma tenteze ceva frumos colorat... :P

Acolo se gaseste o vopsea de par,Lady in Color. Nu e produsa in China,ci in Bulgaria. Eram destul de sceptica in privinta ei,avand in vedere pretul de 5,5 lei,dar mama a fost mai curajoasa si a incercat-o prima. Vopseaua a prins bine si nu a cauzat probleme.

Asa ca m-am incumetat si eu si am pus mana pe nr. 28,Caramel.

Aceasta contine tubul cu vopsea,oxidantul crema si balsam dupa vopsire. Desigur,nu mai pun la socoteala manusile,acelea sunt oricum. :))


Dupa ce mi-am aplicat maclavaisul singura in cap,si dupa ce am scapat de mirosul sufocant(ca pute ingrozitor de puternic,dar nu e singura cu care am patit asa),am spalat si mi-am uscat degraba parul,ca tare curioasa mai eram...rezultatul? Caramel!!! :)))

Parul meu inainte de vopsire...


Si dupa... :)



Pare ca seamana un pic cu Aramiu deschis distins de la Palette,dar acesta e mai inchis,si mai dragut! :))

Mie imi place foarte mult rezultatul,mai ales ca nu pare sa nu curga ,si nici nu s-a decolorat prea mult de pe blond... :)

Voi ce spuneti,va place? :)
Ati incerca aceasta vopsea?

Kiss! :*

8 comentarii:

  1. Ce frumosi sunt ghioceii! <3
    Imi place mult nuanta parului tau. M-ar cam tenta si pe mine...;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoși! Abia aștept sa apară și celelalte flori! 😉
    Și mie îmi place mult, dar parca tot ma obsedează blondul... 😋
    Tu arăți foarte bine roșcată, și sunt sigura ca te-ar prinde de minune nuanța. 😺
    Te pup cu drag! 😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Și mie îmi place mult, deși lumea ma bate la cap ca arat mai bine blonda... 😆

    RăspundețiȘtergere
  4. Placeee! Place tare mult cum iti sta:* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersiiii! 😊
    Mai ochisem o nuanța, Mango, dar încă nu sunt asa hotărâtă. Arata bine! 😉
    Te pup! 😘

    RăspundețiȘtergere
  6. Da îmi place m am
    Vopsit acum și aveți dreptate rezultatul este mulțumitor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ți-a plăcut. Acum folosesc de la Kallos, din gama profesionala. Îmi place foarte mult. ☺️

      Ștergere

Feel free to leave a comment! ;)