Translate

18 martie 2015

REVIEW: THE ONE EVERLASTING FOUNDATION

Buna dragelor! :)

Ultimul review pe care l-am facut cred ca a fost inaintea erei noastre...nici nu imi mai amintesc de el! Exceptand faptul ca la postarea cu produse consumate fac de fiecare data cate un mini review al produselor nou folosite. :)

Astazi vreau sa va vorbesc despre noul "The One Everlasting Foundation",adica ultimul fond de ten achizitionat din brosura Oriflame.

In primul rand l-am luat pentru ca avea un pret bun:cam 27 lei m-a costat.A venit ambalat in cutiuta,recipientul este de sticla,si este dotat cu pompita dozatoare,care se blocheaz prin rasucire.


De cand l-am luat l-am folosit destul de des,asa ca se vede cat am consumat. ;)

Eu am luat nuanta Porcelain,deoarece doream un fond de ten pe care sa il folosesc in perioada cand nu sunt bronzata. Nuanta mi se potriveste de minune,chiar daca mi-era frica sa nu fie prea deschis la culoare.

Imi place ca uniformizeaza frumos nuanta tenului.Acoperirea este cam mica spre medie,asa ca nu acopera cosurile sau urmele foarte recente(dupa cum o sa vedeti in pozele de mai jos).
Are un finish destul de mat,care se pastreaza o perioada de cateva ore.Prima data l-am folosit fara pudra,si seara aveam tenul usor lucios,dar fara sa fie suparator.
Acum il folosesc cu pudra si aspectul mat se mentine pana seara,dand un aspect sanatos tenului.
Mi-a placut cel mai mult ca nu se strange pe nicaieri,si nu imi evidentiaza micile riduri. De exemplu,fondul de ten Luxe,chiar daca nu se strange in riduri la ochi,daca zambesc mai mult,pielea imi ramane ca si cum ar avea 50 ani.Cu acesta nu se intampla asa si e un mare plus.

Pompita dozeaza foarte bine produsul,si am nevoie cam de o pompita si jumatate pentru toata fata. Cred ca cei 30 ml imi vor ajunge ceva vreme... :)

Sa va arat si pozele?


Dupa cum vedeti,nuanta tenului nu este prea uniforma,plus ca nu eram in perioada buna a lunii si aveam si vreo doua chestii pe fata.Si nici lumina nu ma ajuta,pentru ca am iesit cam roz... :P


Aici vedeti cum mi s-a uniformizat nuanta tenului,si aspectul mat,care se mentine. Nu mi-a acoperit prea bine urmele,dar pe mine nu m-a deranjat asta. Pentru un ten cu probleme,s-ar putea sa fie deranjant.

Desi nu scrie nicaieri ca ar avea protectie solara(doar in catalog am vazut scris dar nu mai stiu cat),in lista ingredientelor am vazut scris dioxid de titan,asa ca are cu siguranta. Daca va mai intereseaza si alte ingrediente,le vedeti mai jos... :)

.

Eu cred ca este un produs bun pentru un ten fara probleme mari. Mi-e imi place si cred ca tot pe el il voi folosi o perioada...Doar cand ma duc dimineata la munca folosesc CC cream sau BB crea...despre care sper ca o sa va vorbesc cat de curand. :)

Ati folosit acest produs? Sau,ati folosi acest produs? :)

Kiss! :*


P.S. Aseara mi-am instalat Accuweather pe telefon,si imi arata ca va ninge la mine...de dimineata era soare afara,chiar daca era frig...acum surpriza!!! Ninge! Nu ma mai indoiesc de aplicatia de vreme de acum incolo! :)))

2 comentarii:

  1. Eu apreciez la un fond de ten acoperirea mica spre medie. In momentul de fata nu mai am niciun fond de ten prin casa, doar corector, dar si acela are aceeasi acoperire. Nu imi place sa imi arate fata ca a unei papusi, iar sotul meu detesta fondul de ten, nu ii place ca il patez cand il pup/imbratisez, nu ii place sa il vada pe fata mea. Deci m-ar tenta acest fond de ten, e in genul meu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici pe mine nu ma atrag cele cu acoperire mare, pentru ca sincer, nu prea am probleme cu tenul, doar ocazionale. Corector nu am deloc, pentru ca nu îl găsesc necesar.
    Nu cred ca exista bărbat care sa ne indemne sa mai punem un strat de fond de ten pe fata... :))))
    Sper sa îți placa dacă te hotărăști sa îl achiziționezi. ;)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)