Translate

22 martie 2015

SUNDAY'S SONGS

Buna dragelor! :)

In ultima vreme am descoperit cateva melodii superbe! Unele nu stiu cat de noi sunt,dar eu sunt cateodata in urma cu noutatile,asa ca va rog sa ma iertati! :)

Aseara am cautat sa mai descarc cateva melodii. Eu procedez asa:caut melodii,intai le ascult pana la capat pe youtube,si abia dupa aceea le descarc,daca melodia mi-a transmis ceva...de obicei mi se face pielea de gaina,sau imi dau lacrimile,sau ma fac sa dansez....cam astea sunt criteriile! :))

Prima care mi-a atras atentia a fost LETTY feat. MARCEL PAVEL & JA'MIKE -CLOSER. Imi place mult melodia,dar sincer mi s-a facut pielea de gaina cand a inceput sa cante Marcel Pavel...asta da voce!!! ;)



Tot aseara am descoperit si MAMA-ELENA GHEORGHE feat. F.CHARM...SUPERB!Mi-au dat lacrimile! <3

Intr-o zi am vizionat un trailer pentru FIFTY SHADES OF GREY,si am gasit unul in care se auzea o melodie super!Mi se parea tare cunoscuta,si vocea si melodia,asa ca am cautat-o si am gasit-o! CRAZY IN LOVE-BEYONCE,varianta noua,mi se pare mult mai buna decat originala! Si mie de obicei nu imi plac remix-urile! ;)




Ultima dar nu cea din urma, DAN BITTMAN-SI INGERII AU DEMONII LOR,ne arata ca rock-ul de calitate in Romania ii include si pe Holograf! Love it!!! <3


Va plac aceste melodii?
Voi ce ati mai descoperit? Va rog,impartasiti,sunt intotdeauna dornica de ceva nou! :)


Kiss! :*

3 comentarii:

  1. Buna, Gina! :)
    Draga mea, nu am reusit sa iti mai las semn si ma bucur ca ne intalnim acum! Apropos, am citit postarea in care vorbesti despre intalnirea cu acel caine, mi te si imaginam stand intepenita in curte; am empatizat puternic cu tine; ai avut prezenta de spirit si ai actionat cum trebuie, eu ma tem ca n-as fi avut acest autocontrol! Totul e bine cand se termina cu bine!
    Am ascultat-o pe Beyonce in acest timp... Melodia lui Bitmann e extraordinara, imi place si mie mult!
    Nu stiu ce as putea recomanda, chiar mi-e dor de o melodie care sa ma determine sa o ascult on and on! :)


    Te pup si te imbratisez cu drag!
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Ilda! 😊
    Ma bucur asa mult ca ai venit pe la mine! :)
    Te înțeleg, din păcate timpul nu se învârte după cum vrem noi... :)
    Acum rad, dar când am pățit-o nu a fost amuzant. Mai mult de frica nu m-am mișcat, am vrut sa stau cu ochii pe el! Postarea am scris-o de pe telefon, și am sters o grămadă de cuvinte, pentru ca le tot greșeam... ca îmi tremurau mâinile... :)))
    Bittman e super, mi se face pielea de găină când ascult melodia,! ;)
    Te pup cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am mai citit odată comentariul tău și mi-am adus aminte de acel "mars" de care povesteai cu atâta haz... :))))

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)