Translate

03 martie 2015

ULTIMILE ACHIZITII: AVON,ORIFLAME, CALARASI

Buna dragelor! :)

Vine,vineee primavaraaaa!(a se citi cantat). Aha,aha,ahaaaaa! :))
Ieri a fost atat de bine afara,si nu am avut chef de nimic,am lenevit toata ziua.Pentru azi imi facusem planuri mari,trebuia sa dau iama in gradina cu flori si sa ma ocup de buruieni(care desigur,ies primele). Dar de dimineata,surpriza!!! Ploua! Mda,dupa cum ziceam,vine,vine primavara! :P :)))

Pentru ca nu aveam asa de multe luate de prin cataloage,am asteptat sa fac o vizita si la Calarasi,ca sa se inmulteasca chestiile...:))

Asa ca de la Avon in campania 3 am luat mai mult de cadorisit...pentru 1 si 8 martie,asa un altfel de martisor...


Si un spray pentru sot,Exploration...



Si pentru ca am fost fata cuminte,mi-au trimis un cadou!!! Yeah right! Adica dupa ce am indeplinit conditii,ca nu am mai vazut de ceva vreme doar cadou de la ei. O gentuta plic draguta,care a ajuns tot cadou... :)



De la Oriflame am luat doar doua tubulete de ser True perfection,ca sa testez si eu ce si cum...


Cel din spate e mai ascuns pentru ca eu deja m-am pus pe folosit...:P

Si un blush Very Me...e o chestie mica,mica,dar nu pare sa se toceasca repede... :)


Si pe acestea le-am luat din Calarasi.


De la China Shop am luat iar vopsea Lady in Color. Pentru ca mi-a placut cum a reactionat parul meu data trecuta,am zis sa o folosesc in continuare. De data asta mi-am luat blond perla,dar nu a iesit ca pe cutie,ci mai inchis.Si nu,nu mai eram caramel in par,se dusese cu totul,a ramas doar blond... :)


De la Drogherie mi-am luat un ulei de galbenele de la Solaris,pentru ca am citit de bine despre acest ulei. Si a fost extrem de ieftin,pana in 5 lei,pentru 30 ml.
Din Kaufland,am plecat cu o crema de fata Bioten cu miere si galbenele(favorita mea dupa cum stiti),care nu era decat vreo 8 lei,o Nivea la cutiuta de metal,pentru ca Matei a avut pielea cam uscata in ultima vreme,si o cutie de tampoane Solena,marca proprie Kaufland. Vi se pare ciudat ca le arat aici? Ei bine,fac asta pentru ca e o diferenta nesimtita de pret intre cele O.B si acestea. O.B aveau pretul de 23 lei(pachet de 32 bucati ca si acestea) iar pe Solena am dat 6,5 lei. Si sunt destul de bune!;)


La iesire din Kaufland era o taraba cu martisoare,si am luat si noi un fluturas pentru doamna invatatoare! ;)


Cam atat ,pana la urmatoarele comenzi,care urmeaza saptamana aceasta. :)

Voi ce ati mai achizitionat in ultima perioada?

Kiss! :*

Un comentariu:

  1. Mie imi placea tare mult cum iti statea cu nuanta cealalta, Caramel. Te prinde tare bine roscatul ;)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)