Translate

03 mai 2015

CE MI-AM LUAT DE LA ORIFLAME...

...in ultimile trei campanii! :)

Buna dragelor! :)

Da,sa stiti ca inca mai exist! Blogosferic,zic,nu va ganditi la tragedii! :P
Nici nu am deschis calculatorul in ultima perioada,tot ce voiam sa aflu,aflam de pe telefon. Dar trebuie sa ma mai arat si pe aici,mai ales ca am strans material de prezentare! ;)

Iar am lasat sa strang cateva produse din mai multe campanii,pentru ca nu avea rost sa va prezint cate una-doua sau trei produse,doar ca sa fac postare.
Asa ca astazi va arat,de la cele mai vechi la cele mai recente,achizitiile de la Oriflame! :)

Sampon uscat in stanga,sampon uscat in dreapta,unde citeam un blog,gaseam si cate un sampon uscat! Si cand am decoperit in catalogul Oriflame minunea,am zis ca e musai sa incerc si eu! Asa ca am achizitionat samponul uscat HairX Volume Boost,si am inceput sa aplic cu spor. Momentan va spun doar ca e deja in cutia cu consumate! :))


Tot cautand printre rujuri intr-o zi,am descoperit ca nu aveam nici un ruj roz. Si mi se facuse un dor de rozzzz!!! Asa ca am luat unul care e chiar roz...si sidefat,se pare.Totusi e destul de dragut! :)
Ca sa stiti,camera a focusat pe orice altceva decat pe ruj,asa ca sa-mi faca mie in ciuda! :P


Din alta campanie mi-am luat primul meu parfum de la Oriflame-Miss Giordani! Pot sa spun ca nu imi place deloc cum miroase Giordani,cel original...deloc,deloc! Acesta chiar imi place,si ma bucur,ca l-am luat cam pe "neve",ca sa zic asa! :)


In aceeasi campanie am gasit serul echilibrant Sweedish Spa la oferta,asa ca m-am gandit ca poate imi trebuie. In mintea mea echilibrant=fara luciu inestetic,si se lauda cu un complex HydraCare,care ar hidrata tenul. Cand a ajuns la mine,nu am putut sa citesc nimic pe tub,pentru ca nu are scris nimic in romana,nici macar in engleza. Si cum nu am fost prietena prea buna cu rusa,nici greaca nu m-a impresionat,m-am aruncat cu capul inainte si am zis ca ce-o fi o fi! :)


Si mi-am luat si un rimel Very Me-Fat Lash Mascara,nu de alta,dar era destul de ieftin si cica ar fi destul de bun.



In ultima campanie(cred ca 5) mi-am luat alt sampon uscat,de data aceasta Pure Balance,dr inca nu am apucat sa il folosesc. :)


Si mi-am luat din nou lotiunea pentru fata Even Out cu SPF 30,nu de alta,dar aveam nevoie de SPF mai mare si momentan doar aceasta mi-a fost la indemana...


Si am primit cadou de ziua numelui(de SF. Gheorghe) de la colegele de munca, un nou parfum, Lucia Starlight,care miroase DIVIN!!! ;) :)


Si cam atat! Multe nu sunt,doar de trebuinta,si vreo doua mofturi! :P :))

Si inca ceva,care nu are legatura cu Oriflame: sunt in teste!!! Saptamana aceasta am primit lotiunea protectoate pentru maini Gloves in a Bottle,aa ca sunt curioasa ce poate face. Deja am inceput sa o folosesc,ba chiar il folosesc si pe sot drept cobai,pentru ca mainile lui sunt numai bune de asa ceva! :)


Voi ce ati mai achizitionat in ultima vreme?

Kiss! :*

2 comentarii:

  1. Nu am folosit pana acum niciun sampon uscat si ma tot bate gandul... Tu ma instigi si mai mult acum! :))) Sa stii ca am si eu una bucata asociat la testarea lotiunii Gloves in a bottle, aka sotul, cu aceleasi maini numai bune de observat! :D
    Citind postarea ta, ma gandeam: Doamne, bine ca macar cu comenzile Oriflame si Avon sunt cuminte caci numai asta nu mi-ar mai fi trebuit ca slabiciune! Ai vazut cum ma aant cand sunt in vacanta si am timp! Bine ca am reluat cursurile, ies prea obosita ca sa mai pot vedea ceva! :)))


    Draga mea, sa te bucuri de fiecare dintre cele bunatati!
    Puuupp, Gina!
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  2. Șamponul uscat e foarte bun când am parul cam slinos și nu am cum sa ma spăl pe cap. O soluție salvatoare! :)
    Soțul meu folosește crema de mâini doar când ii ajunge pielea solzoasa, altfel zice ca nu are nevoie... De-aia e mai bun decât mine pentru testat. Ce-o fi și cu frica asta a bărbaților de cosmetice? :)))
    Lasă, la tine nu se simte lipsa comenzilor la Avon și Oriflame, oricum compensezi din multe alte părți. :)))
    Și tu sa folosești cu spor tot ce ai comandat! :)
    Te pup cu drag! 😘

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)