Translate

14 iunie 2015

ORGANIC BABY? NO MORE! ACUM E RANGALI! :)

Buna dragelor! :)

Zilele trecute am primit un mail. Nu l-am citit imediat ca nu aveam timp,si sincer numele nu imi spunea nimic...adica,cine a auzit de RANGALI? :)
Cand am prins un pic de timp liber am deschis mail-ul de pe telefon,ca asa ma apuca cateodata,mai citesc si din acestea necunoscute...cand colo ce vad ochilor? Organic Baby? Pai de acesta am auzit! Site-ul acela cu multe minunatii naturale pentru copii,si doar cateva pentru adulti.

Am citit cu atentie si am aflat ca implinind venerabila varsta de sase ani,Organic Baby a decis ca nu doar copii au nevoie de bio in viata lor,pentru ca tot ce ii inconjoara ii influenteaza...si cum poate un copil sa ramana setat pe bio cand restul casei este setat pe chimic? ;)


Asa ca,la implinirea a sase ani,Organic Baby isi face cadou un nume nou- Rangali.


(informare de presa)
Organic Baby, unul dintre cele mai mari magazine online de produse bio și naturale, îşi schimbă de astăzi denumirea în Rangali. Sub sloganul „Be naturally beautiful” Organic Baby, de acum Rangali, introduce un nou concept, care se adresează acum fiecărui membru al familiei şi nu doar bebeluşilor şi copiilor.

Sub noua denumire se vor regăsi aceleaşi produse de calitate, cu adevărat naturale şi organice. În spatele Rangali vor lucra aceeaşi oameni minunaţi, care vor promova la fel de bine ca până acum stilul de viaţă natural şi sănătos.


Pe rafturile Rangali vei găsi o multitudine de produse cosmetice naturale, de la produse pentru bebeluşi şi mămici, la produse pentru casă, tineri, adolescenți ori tatici. Cu un preţ accesibil şi arome minunate şi fără ingrediente sintetice şi pline de chimicale aceste produse au o mulţime de beneficii pentru sănătatea şi frumuseţea corpului tău.


În acest moment, noul Rangali este importator şi distribuitor al peste 22 game de produse importate exclusiv din UK, Franţa, Germania,Spania şi Italia. Produsele se livrează door-to-door, în toată Europa, prin curier, direct din stoc şi sunt la preţ de importator.

Eşti gata să îi oferi corpului tău îngrijirea naturală şi sănătoasă de care are nevoie? Vizitează Rangali! Be naturally beautiful!


Cred ca a venit timpul sa trecem la shoppingareala,ca avem de unde alege! :))
Eu ma duc sa explorez! :)

Kiss! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)