Translate

21 iulie 2015

MAKE-UP: DOUBLE INTENSITY

Buna dragelor! :)

Sunt cu treburi multiple in seara aceasta! Parul meu cerea urgent o vopsire,asa ca m-am conformat si acum stau cu maclavaisul in par asteptand sa isi faca treaba...si ascult muzica,ca parca nu am mai facut-o de secole! Nici nu stiam daca a mai aparut muzica noua,asa ca ma pun la punct!
Urmeaza sa imi fac si manichiura,asa ca v-ati dat seama ca e seara mea libera,in care imi fac de cap! ;) :P

Si ca sa va arat ca Gina s-a mai si machiat in lunile astea de cand nu am mai prezentat vreun machiaj,si mai ales ca EVA mi-a ordonat sa ma pun pe treaba( :P :P)(apropo,are un giveaway tare dragut ,sa o vizitati),va lovesc astazi cu doua ,nu cu unul! :)
Pai da,ca pozele au zacut ceva vreme in telefon,daca mai stateau un pic scoteau si pui... :)))

Ambele sunt mai intense, sper sa va placa! :)


Al doilea l-am aratat si pe Instagram ( cine vea sa vada mai multe ma gaseste cu numele de gina_strely ).

Sunt curioasa ce ziceti...am ruginit sau ba? :)

Kiss! :*

2 comentarii:

Feel free to leave a comment! ;)