Translate

18 august 2015

SHOPPING VESTIMENTAR

Bună dragelor! :)

V-am zis că mai am o tură de cumpărături, dar pentru ca nu aveau legătură cu partea cosmetică pe care v-am arătat-o în postarea anterioară, am zis să o arăt separat.
Nu va speriați, nu am mai făcut gaură în buget de data aceasta, dimpotrivă, m-am scos destul de ieftin. ;)

Nu am cine știe ce sa vă arăt, dar trebuie să mă laud și eu un pic,nu?:P

Am consultat într-o zi site-ul Kurtmann, și am găsit câteva chestii interesante la reduceri.
Păcat că mărimile nu prea sunt disponibile.
Așa că, cum am pus ochii pe pantalonii galbeni Villa, și am văzut ca au mărimea mea disponibilă, nu am stat pe gânduri și i-am aruncat(virtual vorbind) în coș!



Am mai luat o curea Stradivarius galbenă, care îmi vine un pic lejeră (adică ma închei la prima gaură - m-am și mirat ca eu nu prea găsesc curele așa mari) și o eșarfă neagră Berska, bună pentru sezonul rece.

Am avut mari emoții cu pantalonii, pentru ca deși erau mărimea mea, mi-era frică să nu fie mici. Din fericire, sunt perfecți!
Toată treaba m-a costat 35 lei(cu transport cu tot).
Așa arată pe mine. (scuzați calitatea, dar nu am devenit maestră în a face poze invers ).



Într-o zi cu soare(cam ca toată vara aceasta) am aflat via email că Miniprix are transport gratuit! Așa că am început sa răsfoiesc site-ul după chilipiruri. Desigur, și acolo probleme  cu mărimile.
Am găsit câte ceva pentru fiecare membru al familiei :
Eu am comandat un maieu Kenvelo, un pic cam transparent, și mai lunguț, pentru ca am și eu o amărâtă de pereche de colanți și nu aveam cu ce să-i îmbrac. Culoarea e portocalie, dar plăcută.
I-am găsit și soțului un tricou bej cu dungi subțiri albastre, care i se potrivește foarte bine! ;)
Și pentru copil, o pereche de pantaloni scurți, care îi vin foarte bine, doar la burtă sunt cam ficși. Trebuie sa mănânce mai puține dulciuri! :))
Și am primit cadou (deși nu știam ca primesc vreun cadou)  un pachet de Savex automat de 350 grame și o brățară Berska din aceea rotundă, de plastic, care nu intră pe mâna mea decât dacă o tai...mana sau brațara, la alegere... :)))
Asa ca am făcut-o cadou cuiva cu mâna mai mică! :)



Aici am plătit doar 25 lei, așa că mă pot declara fată econoamă!
Maieul deja îl port pe la muncă, ca e lejer, cu acei colanți buclucași. Detergentul a avut viață scurtă, mi-a ajuns fix pentru doua spălări.

Mai aștept asa oferte, ca îmi plac!

Urmează și un mic shopping de cărți! ;) Pe data viitoare! :)

Ce credeți, am dat peste chilipiruri? :)

Kiss! :*


2 comentarii:

  1. Cu siguranta, da! Am si eu pantaloni galbeni, tot de pe Kurtmann dar alt brand luat la juma de pret.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia aștept sa port pantalonii! Trebuie sa se răcorească doar un pic, ca eu nu suport sa îmi acopăr picioarele(în totalitate) când e caniculă. :)
    Ce bine e când găsim chestii ieftine, nu? ;)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)