Translate

07 noiembrie 2015

PAUZĂ...

Bună dragelor...

Nu am mai avut timp de blog în ultima vreme, și sincer, nici chef. Ma gândeam zilele trecute sa scriu o postare, dar nu aveam nici o idee în cap, si nici o tragere de inima sa deschid calculatorul și sa scriu. De altfel, m-am deconectat un pic în ultima vreme, intru pe net doar de pe telefon și stau foarte puțin, doar cat să dau un scroll pe Facebook, sau sa citesc câteva bloguri. Doar pe Instagram am rămas ceva mai activă, dar nici acolo nu postez zilnic.
Simt ca am nevoie de o pauză mai mare. Nu am de gând să șterg blogul, am muncit mult la el. Și mai ales cred ca se găsesc destule informații utile în postările mele.
Poate că într-o zi o să-mi vină un chef nebun să scriu, și o să curgă o avalanșă de postări. Sper sa ma mai citească cineva atunci. Cine știe?

Pana atunci, rămân cititoarea blogurilor pe care le-am descoperit de-a lungul timpului, și susținătoarea fetelor dragi cu care m-am împrietenit datorită blogging-ului.

Vreau sa mulțumesc tuturor celor care și-au rupt un pic de timp și au citit articolele mele, sper ca le-ati găsit utile.

Va pup cu drag, și sper că o să mă mai citiți pe viitor, când voi avea marea revenire. :)

Kiss! :*


2 comentarii:

  1. Va fi marea revenire! Am trecut si eu prin stari asemanatoare si te inteleg! Ia pauza, apoi dupa ce depasesti pragul psihologic de a scrie o postare vei tot dori sa scrii!
    Te imbratisez cu drag, Gina! Aici suntem... :)
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  2. Recitind ce am scris am simțit un gol în stomac, ca și când as fi lăsat pe cineva drag în urmă. Dar am nevoie de pauza aceasta, îmi trebuie ceva timp să îmi limpezesc mintea.
    Te pup cu drag Ilda! :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to leave a comment! ;)