Translate

26 februarie 2022

Marea revenire!

7 ani! Am decis să iau o mică pauză de la scris în 2015, nebănuind că va fi atat de extinsă. Nu am vrut să șterg blogul, pentru că bun, rău, așa cum a fost, am muncit la el. 
Și acum, uitați-mă aici, înapoi la prima mea dragoste! ❤️

În prezent activez cel mai mult pe Instagram(găsiți link către pagina mea în dreapta) și pe un grup de Facebook foarte drag mie, un grup în care am învățat aproape tot ce știu despre skincare( noua mea pasiune) și unde am întâlnit persoane minunate, care au devenit prietenele mele. Și ma refer în special la fetele din echipa de administrare(din care fac și eu parte) a grupului. 
Da, mă pot lauda ca sunt unul dintre adminii celui mai mare grup de skincare din România, acesta fiind în continuă creștere, Este vorba despre grupul The Ordinary/ Grupul fanilor din România(Îngrijirea pielii e o prioritate). Acolo am ajutat numeroase persoane să își formeze o rutină corectă, potrivită tenului lor, acolo am întâlnit medici specialiști care participă cu sfaturi atât în postări cât și în live-urile realizate pe grup. 

Am experimentat multe de când am pus blogul pe pauză, iar acum am decis să îl readuc și pe acesta la lumină. 

Sper să vă placă ce voi scrie de acum înainte, cât despre postările vechi, aveți milă și nu aruncați cu roșii, eram mai mică și mai nepricepută.

Vă îmbrățișez cu drag! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to leave a comment! ;)