Translate

13 februarie 2023

Empties de februarie 2023: spf-uri si creme hidratante

Inca o runda de produse terminate, de data aceasta ma axez pe protectie si hidratare. 😊


❄️Cerave Facial Moisturising Lotion spf50, mi-a placut foarte mult, de la faptul ca intra bine in piele si e practic invizibil, si mai ales pentru ca nu m-au usturat absolut deloc ochii de la el. Daca va spun si ca are un PPD de aproximativ 30, o să-l considerati si voi minunat. Daca ar fi fost si rezistent la apa era perfect. 💙

❄️Swox Protection Sunscreen Lotion spf50, un alt spf care mi-a placut foarte mult! Cremos, a intrat frumos in piele, e rezistent la apa, doar ca nu ii stiu valoarea protectiei UVA. Aproape perfect și acesta! ❤️

❄️Ceramol AK Barrier spf50+, un alt spf aproape perfect(pentru ca cel perfect nu exista 😄). A intrat bine in piele, aproape invizibil, protectie foarte buna. Nici acestuia nu ii stiu valoarea protectiei UVA, si nu am putut sa il aplic in jurul ochilor, ma usturau bine de tot( desi nu contine octocrylene) si nici nu e rezistent la apa. Dar arata foarte frumos pe ten! ❤️



❄️ Crema hidratanta Anew Sensitive+ Dual Colagen de la Avon mi-a placut foarte mult. Am folosit-o în rutina de seara, avea un finish usor siliconat(deci nu prea lasa glow) si hidrata chiar destul de bine.

❄️Crema Avene Tolerance Control am folosit-o pe gat si decolteu, tocmai pentru ca era destul de grasa si mi s-a părut extrem de potrivita. A mers foarte bine si pe ten, am folosit-o de cateva ori. Este extrem de delicata si potrivita pielii sensibila si iritata, chiar este creata pentru pielea intoleranta. 

❄️Crema de ochi Sphynx de la Skintegra am folosit-o dimineata. Mi-a placut pentru ca intra bine in piele si o hidrata fara a lasa film gras. Contine cafeina, deci ar ajuta si pentru ochii usor umflati dimineata.

❄️Crema de ochi Age Protect de la Uriage am folosit-o in rutina de seara pentru ca are in retinyl palmitate. Are o cantitate dubla(30 ml) si un aspect usor siliconat, parca blura un pic zona. Dozarea s-a facut usor datorita pompitei. E numai buna pentru un inceput usor intr-o rutina antirid(doar sa nu asteptati minuni, contine doar derivat de retinol).

Produsele Skintegra si Swox le gasiti pe Sole, codul FAKEDIVA va aduce extra reducere. 💛

Produsele Ceramol le gasiti pe BioBeauty , codul "cristina10" aduce extra reducere. 💙

Produsele Cerave, Avene si Uriage le gasiti in farmacii sau magazine online.

Produsele Anew le gasiti în orice brosura Avon, cateodata cu reduceri foarte bune. 😉


Ati folosit vreun produs din cele de mai sus? Ce impresii v-au lasat? 😊

2 comentarii:

  1. Buna Gina, te rog o recomandare de SPF 50 UVA+UVB+IR+Lumina albastra, in special pt melasma. Iti multumesc mult, o primavara vesela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! Cele de la Ultrasun cam îndeplinesc toate aceste condiții, și de la Hello Sunday(cel puțin primerul cu spf50, pe care îl am eu), dar și cele la care nu se specifica toate acestea, dar au protecția UVA mare sunt foarte bune pentru melasma: P20, Evy Technology, Altruist, Melascreen, parca e unul și de la La Roche Posay-cred ca Anthelios Hydrating Cream. 😊

      Ștergere

Feel free to leave a comment! ;)